Συμφωνία με τα στοιχεία του INSETE Intelligence, το Q3 φαίνεται να ξεκινά με μια μείωση σε επίπεδο φήμης, όπως συμβαίνει και στους περισσότερους προορισμούς λόγω της αυξημένης τουριστικής δραστηριότητας, ωστόσο τον Σεπτέμβριο παρατηρείται ανάκαμψη ως αποτέλεσμα της θετικής διαδικτυακής φήμης και της εμπειρίας επίσκεψης.
Οι διαμορφωτές γνώμης (ambassadors) συνέβαλλαν στη δημιουργία μιας θετικής φήμης για την Ελλάδα διαχέοντας ταξιδιωτικό περιεχόμενο σε σχέση με τον πολιτισμό, τη φύση, τη γαστρονομία, τα καταλύματα, τις εκδηλώσεις, τις υπαίθριες δραστηριότητες, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα.
Η Ελλάδα, ως προς την εμπειρία επίσκεψης, διατήρησε την ανταγωνιστικότητά της ξεπερνώντας τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Το ΙΝΣΕΤΕ, στο πλαίσιο παρακολούθησης της τουριστικής δραστηριότητας μέσα από διαφοροποιημένες πηγές, συλλέγει big data για την Ελλάδα, την Αθήνα και ανταγωνιστικούς προορισμούς (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία), που αποτυπώνουν α) την εξέλιξη της εικόνας του κάθε προορισμού και β) την τουριστική εμπειρία ως προς τα διάφορα επιμέρους ‘συστατικά’ (πχ διαμονή, εστίαση, αξιοθέατα κλπ) της, επιτρέποντας συγκρίσεις μεταξύ αφενός της Αθήνας και της Ελλάδας και αφετέρου των ανταγωνιστικών χωρών. Η συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων για λογαριασμό του ΙΝΣΕΤΕ γίνεται από την εταιρεία TCI Research.
ΒH παρούσα ενημέρωση αναφέρεται στο τρίτο τρίμηνο (Q3) του 2022 και τον μήνα Σεπτέμβριο 2022.