Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Τα Aria Hotels δημιούργησαν το “My Aria Loyalty Club”

Τα Aria Hotels δημιούργησαν το “My Aria Loyalty Club”

Τα Aria Hotels, η οικογενειακή αλυσίδα boutique ξενοδοχείων και ανεξάρτητων κατοικιών τα οποία πρεσβεύουν την αυθεντική ελληνική φιλοξενία, δημιούργησαν και παρουσιάζουν το «My Aria Loyalty Club», ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών επισκεπτών της αλυσίδας Aria Hotels. Μέσω του προγράμματος, τα Aria Hotels δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες τους να ταξιδεύουν, επί του παρόντος, σε 53 καταλύματα και 16 προσεκτικά επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς, συλλέγοντας πόντους τους οποίους μπορούν να εξαργυρώνουν σε δωρεάν διαμονές και υπηρεσίες. 

Μέσω του «My Aria Loyalty Club»,  τα μέλη απολαμβάνουν μία πληθώρα προνομίων ανάλογα με τη βαθμίδα που ανήκουν, ανταμείβοντας τους παράλληλα για την επιλογή των ξενοδοχείων, με υπηρεσίες οι οποίες μετατρέπουν κάθε ταξίδι σε μοναδική εμπειρία διακοπών. Στο «My Aria Loyalty Club» τα μέλη αισθάνονται από την πρώτη στιγμή ξεχωριστά και τα προνόμια ξεκινούν αμέσως με 1000 πόντους καλωσορίσματος.

Το «My Aria Loyalty Club» αναπτύχθηκε με την εταιρεία Exclusivi και αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλαισίου τεχνολογικής ανάπτυξης και καινοτομίας των Aria Hotels, «InnovAria», το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα εξελιγμένο και διαδραστικό reporting system σε συνεργασία με την εταιρεία Hotellisense, ηλεκτρονική παρακολούθηση της φήμης της εταιρείας μέσω της Guestflip, υπηρεσίες ηλεκτρονικής άφιξης (online check-in) και ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για κινητές συσκευές (Aria Hotels App) με την Exclusivi και άλλα ηλεκτρονικά εργαλεία για τα τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ, προμηθειών κλπ.

Ο Λευτέρης Καρυώτης, Head of Operations των Aria Hotels, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που δημιουργήσαμε το «My Aria Loyalty Club» και παρέχουμε τη δυνατότητα  στα μέλη μας να επωφεληθούν μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης. Το «My Aria Loyalty Club» δεν αποτελεί ένα απλό πρόγραμμα μέσω του οποίου πραγματοποιείται η συλλογή και εξαργύρωση πόντων. Πρόκειται για μια αναβάθμιση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, μέσω του οποίου επιδιώκουμε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τις σχέσεις μας με τους επαναλαμβανόμενούς μας επισκέπτες».