Αρχική Αεροπορικά Νέα Η ITA Airways εγκαινιάζει την καλοκαιρινή περίοδο στην ελληνική αγορά με...

Η ITA Airways εγκαινιάζει την καλοκαιρινή περίοδο στην ελληνική αγορά με τρεις καθημερινές πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Ρώμης

Η εταιρεία καλωσόρισε τους συνεργάτες της στις 31 Μαΐου 2022 σε Roadshow στην Αθήνα 

Την Τρίτη 31 Μαϊου, στο Eleon Loft, με εκπληκτική θέα στην Ακρόπολη και το Λυκαβηττό, η ITA Airways, ο νέος εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας παρουσίασε το πρόγραμμα πτήσεων από και προς την Ελλάδα για την καλοκαιρινή περίοδο 2022, σε εκπροσώπους των ελληνικών ΜΜΕ, καθώς και σε επιχειρηματικούς συνεργάτες της στην ελληνική αγορά. Η ITA Airways εκπροσωπήθηκε από τον κ. Pierfrancesco Carino, Αντιπρόεδρο Διεθνών Πωλήσεων, τον κ. Aldo D’Elia, Διευθυντή Ανάπτυξης Διεθνών Πωλήσεων και την τοπική ομάδα της ITA Airways. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. 

Η ITA Airways, με ισχύ από την 1η Ιουνίου, προσφέρει τρεις καθημερινές πτήσεις από την Αθήνα προς τη Ρώμη / αεροδρόμιο Fiumicino και αντίστροφα. Επιπλέον, το πρόγραμμα της εταιρείας συμπεριλάβει απευθείας εποχικές πτήσεις τον Αύγουστο από τη Ρώμη / Fiumicino και από το Μιλάνο / Milan Linate προς την Κέρκυρα, το Ηράκλειο και τη Ρόδο (από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο). Επίσης, τον Αύγουστο η Κεφαλονιά θα εξυπηρετείται από τη Ρώμη / Fiumicino και η Θεσσαλονίκη από το Milan Linate. 

Με πτήσεις διαθέσιμες από τις 15 Οκτωβρίου 2021, η ITA Airways είναι ένας αποτελεσματικός και καινοτόμος αερομεταφορέας που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την παροχή ποιοτικής συνδεσιμότητας της Ιταλίας με εγχώριους, διεθνείς και διηπειρωτικούς προορισμούς, ενισχύοντας έτσι τον τουρισμό και το εξωτερικό εμπόριο. Αυτό θα επιτευχθεί χάρη σε μια στρατηγική που εστιάζει στην εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση και τη βιωσιμότητα, στην περιβαλλοντική, κοινωνική και διοικητική προσέγγιση της εταιρείας. 

Την καλοκαιρινή περίοδο 2022, το πρόγραμμα της ITA Airways θα περιλαμβάνει επίσης τους πιο δημοφιλείς μεσογειακούς προορισμούς με νέες πτήσεις προς τα νησιά της Ιταλίας, συμπεριλαμβανόμενης της Σαρδηνίας που εξυπηρετείται από το αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης, καθώς και από το Milan Linate, επίσης, πτήσεις προς την Ισπανία και την Κροατία και εποχικές πτήσεις τον Αύγουστο από τη Ρώμη / Fiumicino και το Μιλάνο / Linate προς Λαμπεντούζα, Παντελερία, Ίμπιζα, Μινόρκα και Μαγιόρκα. Επίσης, τον Αύγουστο, το Ντουμπρόβνικ και το Σπλιτ θα εξυπηρετούνται από το Fiumicino της Ρώμης. 

Μέχρι τις αρχές Ιουνίου, θα έχει επίσης ολοκληρωθεί το πρόγραμμα της ITA Airways για την αγορά των ΗΠΑ: πέραν των δρομολογίων προς Νέα Υόρκη, Μαϊάμι και Βοστώνη (λειτουργούν ήδη οι απευθείας πτήσεις από Ρώμη και Μιλάνο / Malpensa προς τη Νέα Υόρκη) το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης την έναρξη του δρομολογίου προς το Λος Άντζελες, από την 1η  Ιουνίου, με απευθείας πτήση από τη Ρώμη / Fiumicino. 

Την καλοκαιρινή περίοδο θα προστεθούν επίσης νέες πτήσεις από τη Ρώμη / Fiumicino προς το Μπουένος Άιρες και το Σάο Πάολο από τις αρχές Ιουνίου, καθώς και προς το Τόκιο από τις 2 Αυγούστου. 

Η καλοκαιρινή σεζόν 2022 της ITA Airways περιλαμβάνει 63 νέους προορισμούς, εκ των οποίων 22 είναι εσωτερικού, 34 διεθνείς και 7 διηπειρωτικοί. Χάρη στις συμφωνίες κοινών κωδικών με τους μεγαλύτερους διεθνείς αερομεταφορείς, η ITA Airways συνεχίζει να αναπτύσσει το δίκτυό της μέσω συνεργασιών με άλλους παγκόσμιους αερομεταφορείς – παρέχοντας προνομιακή πρόσβαση στις αγορές που παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εταιρεία, πρωτίστως στην Ευρώπη και την Αμερική, καθώς επίσης και στην Αφρική και τη Σαουδική Αραβία. 

Οι συμφωνίες χρήσης κοινού κωδικού παρέχουν στην ITA Airways πρόσβαση σε ολόκληρο το εγχώριο δίκτυο άλλων διεθνών αερομεταφορέων με απευθείας πτήσεις από τη Ρώμη / Fiumicino και το Μιλάνο / Linate προς τους κόμβους τους. Συνολικά, μέχρι στιγμής έχουν υπογραφεί 24 συμφωνίες κοινής χρήσης κωδικών, για συνολικά περισσότερους από 300 εξυπηρετούμενους προορισμούς, στους οποίους η ITA Airways θα χρησιμοποιεί τους δικούς της κωδικούς. 

Αγορές για όλες τις πτήσεις της ITA Airways μπορούν να γίνονται μέσω του ιστότοπου ita-airways.com, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ITA Airways ή από ταξιδιωτικά γραφεία και εκδοτήρια εισιτηρίων αεροδρομίων. 

Πρόγραμμα Volare 

Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής δέσμευσής της, η ITA Airways εγκαινίασε στις 15 Οκτωβρίου 2021 το “Volare”, το νέο πρόγραμμα loyalty, το οποίο είναι επίσης προσβάσιμο για Αμερικανούς πελάτες. Έχει σχεδιαστεί ως ένα «ανοιχτό οικοσύστημα υπηρεσιών και προϊόντων», το οποίο διατίθεται από την ITA Airways και τους συνεργάτες της για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες έχουν μια μοναδική 360° ταξιδιωτική εμπειρία μέγιστης αξίας. Από τον Μάρτιο, το πρόγραμμα έχει εμπλουτιστεί με νέες δυνατότητες που αυξάνουν την ευελιξία και την ευκολία χρήσης του και προσφέρουν στους συχνούς ταξιδιώτες ό,τι επιθυμούν μέσα από ένα πρόγραμμα αφιερωμένο σε αυτούς. 

 

Η Volare ενισχύει τη δύναμή της με βάση τις τέσσερις αξίες επάνω στις οποίες αναπτύχθηκε: «Ελευθερία», «Εξατομίκευση», «Επιλογή» και «Σύνδεση»: 

Το “Volare” είναι ένα πρόγραμμα «σχεδιασμένο στα μέτρα» των πελατών και αποτελείται από τέσσερα αποκλειστικά Club, με αυξανόμενα επίπεδα premiumness και αποκλειστικές υπηρεσίες προτεραιότητας: αυτά είναι τα Smart, Plus, Premium και Executive. Με κάθε αγορά σε πτήσεις ITA, οι πελάτες μπορούν να συγκεντρώνουν τους πόντους που χρειάζονται για να αναβαθμιστούν στο ανώτερο επίπεδο Club και να επωφελούνται από διάφορα προνόμια και υπηρεσίες premium. Επιπλέον, ξεκινώντας από το Club Smart, καθώς αυξάνεται το όριο πρόσβασης, αυξάνεται και το πλεονέκτημα για τον πελάτη όσον αφορά στους πολλαπλασιαστές και στις διαθέσιμες υπηρεσίες. 

Υπάρχουν ήδη πολλοί εγγεγραμμένοι στο Volare, τόσο από την Ιταλία όσο και από το εξωτερικό. Μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα έχει περισσότερα από 361.500 μέλη, εκ των οποίων τα 40.000 είναι μέλη Elite (δηλαδή Club Plus, Premium και Executive). Αυτό είναι ένα σημαντικό αποτέλεσμα επίσης επειδή είναι ενοποιημένο  με τη διεθνή αγορά: αρκεί να αναφερθεί ότι το 35% των συμμετεχόντων στην καμπάνια Status Match προήλθαν από ξένες εταιρείες.