Στις 25 Φεβρουαρίου 2022 ο Δήμαρχος Μυκόνου, Κωνσταντίνος Κουκάς, συνοδευόμενος από τη Δημοτική Σύμβουλο υπεύθυνη σε θέματα τουρισμού κ. Τόνια Ανδρονίκου, πραγματοποίησαν στο Dubai προγραμματισμένη συνάντηση με τον CEO της αεροπορικής εταιρίας Flydubai, κ. Ghaith Al Ghaith και τον Senior Vice President της εταιρίας, κ. Jeyhun Efendi.
Στη συνάντηση επιβεβαιώθηκε το γεγονός πως η Μύκονος αποτελεί πλέον έναν από τους διασημότερους τουριστικούς προορισμούς για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου από το 2021 η Flydubai πραγματοποιεί τρεις προγραμματισμένες πτήσεις την εβδομάδα κατά την τουριστική περίοδο.
Παράλληλα, συζητήθηκαν τρόποι ώστε να επιτευχθεί το δυνατότερο εφικτό όφελος για τη Μύκονο με παράλληλη κάθε ποιοτική αναβάθμιση.
Επιπρόσθετα, σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα τέθηκε και το θέμα της επιμήκυνσης της περιόδου των πτήσεων στη Μύκονο κατά την έναρξη και τη λήξη της τουριστικής περιόδου, καθώς η Flydubai -ως συνεργαζόμενη εταιρεία της Emirates- είναι ενδιάμεσος σταθμός αεροπλοΐας (HUB) για παγκόσμιους προορισμούς από την Ανατολή, την Ασία, την Κίνα, την Αυστραλία κλπ., αγορές με αυξημένο ενδιαφέρον για τη Μύκονο.
Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από την πλευρά της εταιρίας σε θέματα πολιτιστικής προβολής και αξιοθέατων, με αφορμή τη συμμετοχή της Μυκόνου στην Παγκόσμια Έκθεση EXPO 2020 DUBAI.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με ξενάγηση στους χώρους της εταιρίας και με αναλυτική παρουσίαση του επιχειρηματικού προφίλ της Flydubai, μια εταιρία που δραστηριοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία στη Μύκονο από το 2021, με απευθείας πτήσεις Dubai-Μύκονος, με 98 πτήσεις σε παγκόσμιους προορισμούς και με επιβάτες ιδιαίτερα υψηλών εισοδημάτων.
O Δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς δήλωσε:
«Στοχεύουμε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μύκονο μέσα και από την παρουσία της Flydubai στο νησί μας.
Καθώς γνωρίζουμε καλύτερα τους ανθρώπους και τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο νησί μας, οφείλουμε να τους παρουσιάσουμε τις απόψεις μας για την τουριστική ανάπτυξη που επιδιώκουμε.
Μόνο με στοχευμένες και σταθερές κινήσεις μπορούμε να διατηρήσουμε τη Μύκονο ως πρώτη επιλογή των επισκεπτών και στη συγκεκριμένη αγορά, αλλά και να κατευθύνουμε τα πράγματα πιο κοντά στο ύφος της ανάπτυξης που επιδιώκουμε: ποιοτικός τουρισμός, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ενισχυμένη προβολή της ταυτότητάς μας.»