Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Πολυδιάστατη Έρευνα Αγοράς σχετικά με την εμπειρία της εφοδιαστικής αλυσίδας στο ηλεκτρονικό...

Πολυδιάστατη Έρευνα Αγοράς σχετικά με την εμπειρία της εφοδιαστικής αλυσίδας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

Πρωταρχικός στόχος μας στον Ελληνικό Σύνδεσμo Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) είναι να συμβάλλουμε καταλυτικά στην καλή λειτουργία και υγιή ανάπτυξη των μελών μας που δραστηριοποιούνται στο νευραλγικό κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στο πλαίσιο αυτό , αναγνωρίζοντας τη σημασία όλων των μερών της αλυσίδας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου λάβαμε μια σημαντική πρωτοβουλία για ένα καίριο θέμα και προχωρήσαμε στην διεξαγωγή πολυδιάστατης έρευνας .

Η έρευνα , καλύπτει πολλά διαφορετικά κοινά (καταναλωτές, e-shops μέλη και μη μέλη GR.EC.A, εταιρείες last mile , 3pl, κ.α), ώστε να κατανοήσουμε τα νέα δεδομένα στο e-shopping.

Η έρευνα έγινε σε συνεργασία με την Truberries, εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο μελέτης στοιχείων έρευνας αγοράς.

Το πλαίσιο της έρευνας αποτελείται από 2 μέρη  :

1. Έρευνα αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα σήμερα, από την πλευρά των επιχειρήσεων e-shop και courier:

Αποτύπωση της τρέχουσας κατάστασης έτσι ώστε να δημιουργηθεί εύφορο έδαφος για διάλογο μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών, καθώς και να τεθεί το πλαίσιο για αναζήτηση λύσεων προς μια βελτιωμένη εμπειρία εφοδιαστικής αλυσίδας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

2. Έρευνα ΚαταναλωτήΠοια είναι η επόμενη μέρα για τα e-shop- Ανεβαίνει ο πήχης των προσδοκιών – Τι περιμένουν επιχειρήσεις και καταναλωτές; 
Προσφέροντας πληροφορίες που αφορούν στους καταναλωτές, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στα μέλη του GR.EC.A να έχουν πρόσβαση σε πιο ολοκληρωμένη πληροφορία που μπορεί να διαφωτίσει τον τρόπο που επιχειρούν.

Σχετικά με τον GR.EC.A 

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου & των υπηρεσιών αυτής, όπου αποτελείται από περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας. Έχει διαμορφώσει το κώδικα δεοντολογίας.
Σήμερα, αριθμεί περισσότερα από 550 μέλη και αποτελεί επίσημο συνομιλητή της πολιτείας και έχει σχέσεις διαλόγου και με όλα τα θεσμικά όργανα και του φορείς που εφάπτονται άμεσα ή έμμεσα με τον κλάδο της Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας. Παράλληλα διατηρεί Ευρωπαϊκή παρουσία μέσω του Πανευρωπαϊκού Φορέα για το ηλεκτρονικό εμπόριο e-Commerce Europe, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του.

Στις δράσεις του συνδέσμου συγκαταλέγονται το σήμα αξιοπιστίας των Ελληνικών e-shops GR.EC.A Trustmark & ο Θεσμός της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) αποτελεί το όργανο και τη φωνή των Ελληνικών Επιχειρήσεων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο του e- Επιχειρείν.

Όντας ένα σημείο αναφοράς, όλες οι επιχειρήσεις/ μέλη έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται άμεσα για τις εξελίξεις και να λαμβάνουν στατιστικά στοιχεία, πληροφορίες και δεδομένα τα οποία τις βοηθούν να λάβουν αποφάσεις σύμφωνα με την επικαιρότητα. Το σήμα GRECA, διασφαλίζει την αποδοχή και την τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας από όλες τις εταιρείες που είναι μέλη.