Στοχευμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή νέων ελληνικών προορισμών στις αγορές της Σκανδιναβίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και του Λουξεμβούργου υλοποίησαν το προηγούμενο διάστημα οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Κάτω Χωρών, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ για το 2021-2022.
Συγκεκριμένα, η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας συμμετείχε ως χορηγός/partner στην B2B εκδήλωση «Travel News Market 2021», που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Στοκχόλμης στις 11 Νοεμβρίου.
Σκοπός της διοργάνωσης, που φέτος πραγματοποιήθηκε για πέμπτη φορά μετά την περσινή αναβολή της λόγω πανδημίας, ήταν η αναζήτηση νέων προτάσεων και τουριστικών προϊόντων, σε δημοφιλείς για τους Σκανδιναβούς προορισμούς, όπως είναι και η Ελλάδα. Σε αυτήν συμμετείχαν περισσότερα από 800 στελέχη της τοπικής τουριστικής αγοράς (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, experts, buyers κ.ά.), δημοσιογράφοι τοπικών ΜΜΕ, καθώς και εκπρόσωποι εθνικών οργανισμών τουρισμού από 30 χώρες και 119 διεθνείς εταιρείες του κλάδου.
Ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας, Παύλος Μούρμας, είχε συναντήσεις με εκπροσώπους των T.Os Apollo, Trawell, Sembo-Stena Line, Ticket Privatresor και Don Orient Tours, αλλά και με δέκα νέους συνεργάτες και πρακτορεία, στη διάρκεια των οποίων συζητήθηκαν οι προοπτικές περαιτέρω συνεργασίας,
η ένταξη νέων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα τους και η συμμετοχή τους σε ταξίδια εξοικείωσης στην Ελλάδα εντός του 2022.