Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά HATTA: Συνεχείς δράσεις για τα τουριστικά γραφεία

HATTA: Συνεχείς δράσεις για τα τουριστικά γραφεία

HATTA: Συνεχείς δράσεις για τα τουριστικά γραφεία

Ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων ΗΑΤΤΑ αισίως διανύει το 94ο έτος της συνεχούς δραστηριότητάς του, κάτι που τον κάνει τον μακροβιότερο φορέα τουρισμού στην Ελλάδα. Οι άνθρωποι που έκαναν το όραμά τους πράξη, σχημάτισαν τον ΗΑΤΤΑ και δημιούργησαν μια γέφυρα μεταξύ των τουριστικών πρακτόρων και της Πολιτείας. Από τότε μέχρι τώρα, ο ΗΑΤΤΑ δεν έχει σταματήσει να συνενώνει την οικογένεια των τουριστικών γραφείων, με τα αρμόδια για τα θέματά της, υπουργεία. Τα τελευταία χρόνια η δράση αυτή του ΗΑΤΤΑ εκτείνεται στις διεθνείς τουριστικές αγορές, σε Συνδέσμους συνεργάτες στο εξωτερικό, αποσκοπώντας στην επέκταση του πεδίου επιχειρηματικότητας των μελών του, κυρίως ως ενεργό μέλος της Ομοσπονδίας FedHATTA.

Τα τελευταία 42 χρόνια ο ΗΑΤΤΑ είναι ένα ενεργό μέλος στην ECTAA, το πανευρωπαϊκό όργανο των τουριστικών γραφείων. Με ενεργή δράση και ηγετικές θέσεις στις θεματικές επιτροπές της, συνδέει τον Ευρωπαϊκό με τον Ελληνικό τουριστικό κόσμο,  και τους επαγγελματίες όλων των Ευρωπαϊκών χωρών και όχι μόνο, χωρών.

Η συνεργασία του ΗΑΤΤΑ με την FedHATTA δεν άφησε περιθώρια χαλάρωσης εν μέσω της πανδημίας. Έτσι, μέσα στο 2020 διοργανώθηκε η φιλοξενία στην Αθήνα του προεδρείου της ECTAA που εφέτος γιορτάζει τα 60 της χρόνια. Η συνάντηση αυτή έφερε ένα διπλό αποτέλεσμα για την χώρα μας: το 2020 η Ελλάδα ήταν ο αγαπημένος προορισμός (Preferred Destination) για την Ευρώπη – δυστυχώς η πανδημία και η παύση των ταξιδίων δεν ευνόησαν αυτή την συνθήκη, όμως το 2021 ο ΗΑΤΤΑ στήριξε την δράση του ΕΟΤ για ένα εκτενές Showcase στις Κάτω Χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και τις χώρες της Σκανδιναβίας. Η ECTAA και ο Ε.Ο.Τ. διοργάνωσαν αυτά τα Showcase, και ο ΗΑΤΤΑ με την υποστήριξη της Ομοσπονδίας FedHATTA, ήταν συντονιστικά παρών στις διαδικτυακές αυτές παρουσιάσεις.

Οι παρουσιάσεις  της Ελλάδας και των υποδομών της σε θεματικούς τομείς του τουρισμού, έγιναν προσεγμένα και προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επαγγελματιών στις ομάδες χωρών, που αποτελούν και χώρες-στόχους για την τουριστική μας καμπάνια. Αλλά η όλη διαδικασία της διεξαγωγής αυτής, μας επιβεβαίωσε κάτι σημαντικό: όσα χρόνια κι αν περάσουν, το όραμα είναι πάντα νέο και ζωντανό!

Έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κανείς το βίντεο που δημιούργησε η ECTAA για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες ως συμβούλους, ειδικά στην περίοδο που διανύουμε. Είναι ένα κατατοπιστικό βίντεο, που εκφράζει απόλυτα τον κλάδο των τουριστικών γραφείων.