Πρόγραμμα συνολικά δέκα εξειδικευμένων webinars για ισάριθμους ελληνικούς προορισμούς, που απευθύνονται σε τουριστικούς πράκτορες από την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο καθώς και επαγγελματίες του τουρισμού στις αντίστοιχες ελληνικές περιοχές, υλοποιεί η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών για έναν χρόνο και έως τον Μάρτιο του 2022.
Το πρώτο αφορούσε την Χαλκιδική και πραγματοποιήθηκε στις 8 Απριλίου σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής, ακολούθησε στις 18 Μαΐου αυτό για την Κρήτη με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης, ενώ στις 8 Ιουνίου διοργανώνεται webinar για τα Ιόνια νησιά (Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Κεφαλονιά), με τη σύμπραξη της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και των τοπικών Ενώσεων Ξενοδόχων.
Κατά τη διάρκεια των webinars, εκπρόσωποι της ελληνικής τουριστικής αγοράς παρουσίασαν, σε ζωντανή σύνδεση, στους 140 συμμετέχοντες την Χαλκιδική και την Κρήτη μέσα από «ξεχωριστές θεματικές εμπειρίες» για κάθε προορισμό. Με τον τίτλο «5 λόγοι να επισκεφθείτε τον προορισμό» προβλήθηκαν οι δραστηριότητες που προσφέρουν οι περιοχές αυτές και η αυθεντικότητα τους μέσα από τις αφηγήσεις των ντόπιων (Meet the locals), αναλύθηκαν τα επιχειρησιακά πρωτόκολλα για τα μέτρα ασφάλειας των ταξιδιωτών, ενώ παράλληλα οι τουριστικοί πράκτορες ενημερώθηκαν για τις τάσεις, τα προσφερόμενα ταξιδιωτικά προϊόντα και τα προωθητικά πακέτα κάθε προορισμού.
Τα επόμενα webinars θα εστιαστούν στην Κω (7 Σεπτεμβρίου), τον Βόλο και το Πήλιο (5 Οκτωβρίου), την Ήπειρο (4 Νοεμβρίου), την Ρόδο (7 Δεκεμβρίου), τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Σάμος, Λέσβος και Χίος – 25 Ιανουαρίου 2022), την Κεντρική Μακεδονία (22 Φεβρουαρίου 2022) και την Αθήνα-Αττική (3 Μαρτίου 2022).
«Link to Greece»: Πολύτιμο εργαλείο για δράσεις δημοσιότητας
Τα webinars πραγματοποιούνται μέσω της ειδικής online πλατφόρμας «Link to Greece» (www.linktogreece.com), που δημιούργησε η συγκεκριμένη υπηρεσία του ΕΟΤ λαμβάνοντας υπ’ όψη τις επικρατούσες συνθήκες στην παγκόσμια τουριστική αγορά εξαιτίας της πανδημίας. Η πλατφόρμα προσφέρει, επίσης, τη δυνατότητα παρουσίασης customized προωθητικού περιεχομένου (βίντεο και υλικού προβολής) για ποικίλους ελληνικούς προορισμούς, φορείς και επιχειρήσεις (καταλυμάτων, DMC, δραστηριοτήτων κ.ά.), αλλά και διοργάνωσης online B2B επαγγελματικών συναντήσεων μεταξύ των εγγεγραμμένων τουριστικών πρακτόρων του BeNeLux και των ελληνικών επιχειρήσεων ή των άλλων φορέων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Στόχοι της πρωτοβουλίας είναι η στρατηγική τουριστικής προβολής της Ελλάδας ως απολύτως ασφαλούς προορισμού και διείσδυσης στις επιμέρους τουριστικές αγορές της περιοχής, η αύξηση των πωλήσεων ταξιδιών προς την Ελλάδα με τον εμπλουτισμό των γνώσεων των συμμετεχόντων επαγγελματιών για τους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και η ενδυνάμωση και διαφοροποίηση των κλασικών προορισμών με θεματικές, αυθεντικές εμπειρίες που συμβάλλουν στην επέκταση της τουριστικής περιόδου.