Μια νέα συνεργασία που στόχο έχει την τουριστική προβολή της Αθήνας στην καναδική αγορά, εγκαινιάζει το «This is Athens», ο επίσημος ψηφιακός οδηγός της πόλης και βασικός πυλώνας της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) με την καναδική εταιρεία Reach Global Marketing, που εξειδικεύεται στον τομέα του τουρισμού και έχει σημαντική διεθνή εμπειρία στο μάρκετινγκ προορισμού.
Μέσα από αυτή τη συνεργασία, στρατηγικός στόχος είναι το «άνοιγμα» στην καναδική αγορά για την προσέλκυση ακόμη περισσότερων επισκεπτών στην Αθήνα, όταν οι συνθήκες θα το επιτρέψουν. Το αντικείμενο της συνεργασίας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, αφορά τη στοχευμένη προβολή της πόλης (online & offline) σε σημαντικά καναδικά μέσα καθώς και τη συμμετοχή σε media events στον Καναδά. Αναλυτικά, η συνεργασία που συνάφθηκε, στα τέλη Ιανουαρίου, περιλαμβάνει:
-Την ψηφιακή διαφημιστική επικοινωνία (Digital Advertorial Coverage) στα καναδικά Μέσα «Toronto Sun», «Daily Hive», «Narcity», «Toronto Star», «Globe & Mail», «EnRoute Magazine» (Air Canada in-flight), με σκοπό την προώθηση του προορισμού «Αθήνα» στον Καναδά και την προσέλκυση νέων επισκεπτών.
-Τη δημοσιογραφική (ηλεκτρονική) κάλυψη και αφήγηση ιστοριών σε κορυφαία καναδικά Μέσα Ενημέρωσης για ταξίδια και lifestyle, όπως: «Canadian Geographic», «La Presse», «Travel Life», «Best Health Magazine», «Hello! Canada». Τα βασικά θέματα προβολής εστιάζουν στην ιστορία και τον πολιτισμό, στη μαγειρική, στην οικογένεια, στη διεθνούς κλάσης νυχτερινή ζωή και στην πολυτέλεια. Σκοπός είναι η προώθηση της Αθήνας ως ιδανικού προορισμού για τους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου.
-Τη διοργάνωση εικονικών συναντήσεων (Media Events) με σημαντικά Μέσα ενημέρωσης του Καναδά: «Toronto Sun», «Zoomer Magazine», «Vancouver Sun», «Journal de Montreal», «Today’s Parent» και «ELLE Canada».
-Τη διοργάνωση διαδικτυακών σεμιναρίων και ψηφιακών εκπαιδεύσεων (webinars), που προωθούν εποχιακά ταξίδια στην Αθήνα (2 στην αγγλική γλώσσα και 1 στη γαλλική).
-Την αποστολή μηνιαίων ηλεκτρονικών ενημερωτικών δελτίων (e-newsletters) σε επαγγελματίες του τουρισμού (3 στην αγγλική γλώσσα και 2 στη γαλλική).
-Τη συνεργασία στο πλαίσιο του Travel Trade Athens 2021 (τον Απρίλιο), με τη συμμετοχή εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων του Καναδά στην κορυφαία διοργάνωση για τον τουρισμό.
«Η ΕΑΤΑ, στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού για την επανάκαμψη του τουρισμού σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, “ χτίζει” πολύτιμες συνεργασίες που εγγυώνται την προσέλκυση νέων επισκεπτών από σημαντικές διεθνείς αγορές, όπως είναι ο Καναδάς. Μέσα από τη συνεργασία με τη Reach Global Marketing και την παρουσία της Αθήνας στα μεγάλα καναδικά Μέσα, φιλοδοξούμε να κάνουμε ένα μεγάλο “ άνοιγμα” προς τη χώρα αυτή, επενδύοντας στην ενίσχυση του τουρισμού και κατά συνέπεια στην τόνωση της οικονομίας της πόλης μας», τονίζει σε δήλωσή του ο Βαγγέλης Βλάχος, διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΤΑ.
Βάσει των επίσημων στοιχείων του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας (ΔΑΑ) την τελευταία πενταετία, στις αφίξεις από ξένες χώρες, ο Καναδάς κατατάσσεται από την 9η έως τη 14η θέση. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, κάθε χρόνο -κατά μέσο όρο- περίπου 150.000 ταξιδιώτες φθάνουν στην Αθήνα από τη χώρα αυτή.
Σε ό,τι αφορά τη Reach Global Marketing, αυτή, όπως τονίζεται, διαθέτει διεθνή εμπειρία στο marketing προορισμού, στην επικοινωνία, τις πωλήσεις, το event management και τα social & digital Media. Εξειδικεύεται, μεταξύ άλλων, στους τομείς του τουρισμού, της φιλοξενίας, της εταιρικής και πολιτικής επικοινωνίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ