Νέες επιχορηγήσεις ύψους 850.000 ευρώ ανακοινώνονται σήμερα από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, απαντώντας στις ειδικές προσκλήσεις που εκδόθηκαν στις 10 Ιουλίου 2020 για την επιχορήγηση φυσικών και νομικών προσώπων που δραστηριοποιούνται στον τομέα σύγχρονου πολιτισμού.
Αναλυτικότερα:
-> 640.000 ευρώ διατίθεται για την προαγωγή της σύγχρονης εικαστικής τέχνης. Ειδικότερα για την έρευνα παραγωγής διατομεακών / διακαλλιτεχνικών έργων.
Τον Ιούνιο, το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού ενίσχυσε με επιπλέον 361.445 ευρώ δράσεις εικαστικών τεχνών, αρχιτεκτονικής, φωτογραφίας, σχεδίου και μουσείων σύγχρονου πολιτισμού.
Τον Οκτώβριο 2020 το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού επιχορήγησε το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος με 300.000 ευρώ, λόγω των δύσκολων συνθηκών που διαμόρφωσε η πανδημία.
Συνολικά, το 2020, το ΥΠΠΟΑ, για την ενίσχυση της σύγχρονης εικαστικής τέχνης, διέθεσε 1.301.445 ευρώ.
-> Με 120.000 ευρώ ενισχύεται η ανάπτυξη ερευνητικού έργου με αντικείμενο τη χορογραφική πρακτική στον κλασικό και σύγχρονο χορό.
Τον Ιούνιο η χορευτική κοινότητα ενισχύθηκε από την τακτική επιχορήγηση (41 ομάδες χορού) με 985.000 ευρώ (αυξημένο κατά 70% λόγω των ειδικών συνθηκών του 2020) και μέσω των Δράσεων Χορού διατέθηκαν επιπλέον 91.000 ευρώ.
Συνολικά, το 2020, το ΥΠΠΟΑ για την ενίσχυση του Χορού διέθεσε 1.196.000 ευρώ.
-> Με 90.000 ευρώ ενισχύεται η ανάπτυξη δράσεων και προγραμμάτων στο design.
Το ΥΠΠΟΑ, αναγνωρίζοντας τη συμβολή του design (γραφιστική, τυπογραφία, οπτική επικοινωνία, μόδα, σχεδιασμός κοσμημάτων και υφασμάτων, βιομηχανικό σχέδιο, σχεδιασμός αντικειμένων και επίπλων) στον σύγχρονο πολιτισμό, απηύθυνε ειδική πρόσκληση με στόχο να επιχορηγηθούν έως 200 προτάσεις με €2.500 η κάθε μία. Τελικά υποβλήθηκαν συνολικά 41 προτάσεις εκ των οποίων επιχορηγούνται 36 καθώς αυτές πληρούσαν τα κριτήρια της προκήρυξης.
Η Υπουργός Λίνα Μενδώνη ευχαριστεί θερμά τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη του ΥΠΠΟΑ, καθώς και όλα τα μέλη των γνωμοδοτικών επιτροπών, που εργάστηκαν αμισθί και εν μέσω της πανδημίας, προκειμένου να ολοκληρώσουν με συνέπεια και αποτελεσματικότητα το έργο τους.
Ακολουθούν αναλυτικές λίστες και πίνακες με τους επιχορηγούμενους:
- Επιχορήγηση συνολικού ύψους 640.000 για έρευνα στα εικαστικά και διατομεακά / διακαλλιτεχνικά έργα.
Πρόθεση της συγκεκριμένης πρόσκλησης ήταν η χρηματοδότηση ερευνητικού έργου. Κατατέθηκαν 139 προτάσεις. Η Γνωμοδοτική Επιτροπή αποτελούμενη από τους:
- Αντώνη Σκλεπάρη, Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εικαστικών, Αρχιτεκτονικής, Φωτογραφίας και Μουσείων Σύγχρονου Πολιτισμού του ΥΠΠΟΑ.
- Σπύρο Μάκκα, Προϊστάμενο του Τμήματος Μουσείων Σύγχρονου Πολιτισμού της Διεύθυνσης Εικαστικών, Αρχιτεκτονικής, Φωτογραφίας και Μουσείων Σύγχρονου Πολιτισμού του ΥΠΠΟΑ,
- Γεώργιο Χαρβαλιά, Αντιπρύτανη Οικονομικών, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης, Καθηγητή στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών,
- Θούλη Μισιρλόγλου, Διευθύντρια του MOMus-Πειραματικού Κέντρου Τεχνών,
- Σταυρούλα Λιναρά, υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών κλάδου ΠΕ Δημοσιονομικών με βαθμό Α’, ως τακτικό μέλος, αναπληρούμενη από το Δημήτριο Σταμάτη, υπάλληλο του Υπουργείου Οικονομικών, κλάδου ΠΕ- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ με βαθμό Γ’.
Γνωμοδότησε ομόφωνα υπέρ της επιχορήγησης των παρακάτω 80 προτάσεων με €8.000 την καθεμία:
Α/Α |
Νομικό/Φυσικό Πρόσωπο |
Πρόταση |
1 |
ΚΟΙΝ. ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ ”CINESTHESIA” |
Βλέπω τα Βυζαντινά Λουτρά Θεσσαλονίκης |
2 |
Φίλιππος Βασιλείου |
Η διαδικασία δημιουργίας ενός μαρμάρινου αγάλματος ως έργο |
3 |
Πελαγία Κυριαζή |
ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020: Η ΑΕΝΑΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΥΦΑΝΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ |
4 |
Παντελής Μάκκας |
ΝΕΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ |
5 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ ART PLACE GREECE |
Made in Greece: Creativity sparkles (Made in Greece: Σπίθες δημιουργικότητας) |
6 |
ΚΩΝ.ΚΥΡΙΑΚΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ |
ΜΩΣΑΙΚΟ ( όχι το γλυκό) |
7 |
ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ή ……. Αναζητώντας τη μορφή της ελευθερίας |
8 |
Περικλής Πραβήτας |
Deux-pieces/ Ζευγάρια της Διασποράς |
9 |
Δημήτρης Φουτρής |
Ανεστραμμένο Πλαίσιο |
10 |
Γεώργιος Μωραΐτης |
Άστραλον |
11 |
Ευαγγελία Νιάρχου |
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΝΕΞΕΡΕΥΝΗΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ |
12 |
Αικατερίνη Αντουράκη |
StalkS, or Can you understand me now? |
13 |
ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΑΡΙΩΤΟΥ |
The escapist (προσωρινός τίτλος) |
14 |
Κωνσταντίνος Παπαμιχαλόπουλος |
Παλιγγενεσία 2021 |
15 |
Ειρήνη Λιναρδάκη |
Έγειραν – Raised |
16 |
ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΙΑΟΥΣΚΟΓΛΟΥ
|
“Φύση και αγροτικό τοπίο στη σύγχρονη εικαστική παραγωγή: βιωματικές πρακτικές στην κοινότητα της Σαμοθράκης” |
17 |
Ζωή Χατζηγιαννάκη |
The Lonely Machine/Η Μοναχική Συσκευή |
18 |
ΜΑΡΙΝΑ ΦΩΚΙΔΗ |
ΤΟΠΟΣ: ΑΘΗΝΑ TOPOS: ATHINA |
19 |
ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΛΛΙΑ |
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ |
20 |
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΛΕΣΣΑΣ |
Η Κοινωνία της Νοόσφαιρας |
21 |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΑΖΙΩΤΗΣ |
Γιώργος Μαραζιώτης – Tell Me |
22 |
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ |
Δημόσιος χώρος, αντίσταση στην παραγωγικότητα και φυσική αποστασιοποίηση |
23 |
Αικατερίνη Μπότσαρη |
MATERIA PRIMA-Η ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ |
24 |
Χρυσάνθη Κουμιανάκη- Καρουζάκη
|
Παρτιτούρα για μελλοντικό παραδοσιακό Χορό |
25 |
Εύα Ιφιγένεια Βασλαματζή |
Ερευνώντας το “καθημερινό”: από το λαϊκό στο σύγχρονο πολιτισμό |
26 |
ΜΠΕΛΛΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ |
Έξι νύχτες στην Ακρόπολη |
27 |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ
|
Τα Πολλαπλά Πρόσωπα της Εύας Συνεργασία Δέσποινας Αλεξάνδρας Ποταμιάνου και Άρτεμις Ποταμιάνου |
28 |
ΗΛΙΑΣ ΠΑΠΑΗΛΙΑΚΗΣ |
Νέα έργα. 2021-2022 |
29 |
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΣΟΚΑΝΤΑ |
Η Νησιωτικότητα της Σύγχρονης Εικαστικής Τέχνης |
30 |
ART IN YOUR HAND E.E ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ |
H Μελαγχολία του Φύλου |
31 |
Ελεάννα Παπαθανασιάδη |
Μεταμορφώσεις του λαϊκού ελληνικού παραμυθιού στον σύγχρονο πολιτισμό |
32 |
KALFAYAN GALLERIES P.C. |
CURIOSITAS – VISITATIONS |
33 |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ
|
Μεταπολεμικές συναντήσεις- η περίπτωση του κεραμικού εργαστηρίου Βασσιλόπουλος από την Αθήνα. |
34 |
Φωτεινή Παπαχατζή |
«Postcards from home: Geography of feelings» |
35 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ |
Ινστιτούτο σκιών |
36 |
ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΠΕΝΤΕΣ |
«Παγώνοντας τον χρόνο: Τότε και Σήμερα» |
37 |
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ |
Ερευνητικό εργαστήριο στη βιβλιοθήκη του επιμελητή Χρήστου Ιωακειμίδη |
38 |
Γιαννης Ισιδώρου |
Visual Boom, Ψυχογεωγραφικές τακτικές και περιοδικοί εικαστικοί γρίφοι |
39 |
Δάφνη Φωτεινή Καλαφάτη |
TO ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ |
40 |
Βασιλειος Γεροδημος |
LAND_SCAPES |
41 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ |
Δημόσια Τέχνη: Σύγχρονες εικαστικές πρακτικές στην Αθήνα |
42 |
Μάριος Ιωαννίδης |
Παράγοντες που επηρεάζουν την εμπειρία του χρήστη σε εφαρμογές Εμβυθιστικής Εικονικής Πραγματικότητας στο πεδίο του Πολιτισμού |
43 |
Αθηνά Χατζή |
Stabat mater: η μητρότητα ως παρουσία και ως απουσία στην ελληνική σύγχρονη τέχνη. |
44 |
Αλίκη Τσιρλιάγκου |
Από το Σκοτάδι στο Φως. Οπτικές αναγνώσεις του μυθιστορήματος “Οι Τυφλοί” |
45 |
ΣΦ Συμβουλευτική Εμπορική ΙΚΕ |
ΜΕΤΑΞΎ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΎ ΚΑΙ ΣΚΗΝΙΚΟΎ ΧΏΡΟΥ Σκηνικά δρώμενα και σύγχρονη εικαστική πρακτική |
46 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ |
EARTHWORKS |
47 |
Μαρία Τσάγκαρη |
Flying too close to the sun. Πρόταση για την ανάπτυξη ερευνητικού έργου, μελέτη και δημιουργία ενός υπαίθριου και διαδραστικού σινεμά στο δημόσιο χώρο |
48 |
Μαλβίνα Παναγιωτίδη |
Η σωματικότητα του γυαλιού στη γλυπτική |
49 |
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΙΛΑΛΟΥΣ |
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ “CovidDays” |
50 |
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΦΑΛΙΝΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ |
Αλληλογραφία με την Αμερική |
51 |
Ανδρεας Αγγελιδακης Καλλεργης |
Ο ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ |
52 |
Ιωάννης Ζιώγας |
Μεγάλος Ελιγμός !!! |
53 |
ΟΛΓΑ ΔΑΝΙΗΛΟΠΟΥΛΟΥ |
ΠΡΟΣΟΧΗ – ΠΡΟΣΟΧΗ! ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! |
54 |
Ιωάννης Κρανιδιώτης |
Φωτοποίηση (Lightification) |
55 |
Φώτιος Φλεβοτόμος |
Η Πολυαισθητικότητα ως Σημείο Συνάντησης των Τεχνών και των Πρακτικών Πρόσβασης |
56 |
Εμμανουήλ Χάρος |
Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ εκδοση και εικαστικό δρώμενο για τον ΔΙΑΛΟΓΟ του Δ. Σολωμου |
57 |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΦΥΡΗΣ |
Living Light: Το φως ως ζωντανός οργανισμός. Μια επισκέψιμη εικαστική φωτιστική εγκατάσταση που αντιδρά στη συμπεριφορά και κίνηση των επισκεπτών της. |
58 |
Θεόφιλος Τραμπούλης |
Σχόλη. Μια έκθεση σύγχρονης ελληνικής γλυπτικής στη Λαυρεωτική |
59 |
Αικατερίνη Αποστολίδου |
Ψυχική ασθένεια, φύλο και βιοπολιτική της ετερότητας |
60 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ TILT PLATFORM |
SAFE MODE: Run new reality diagnostics |
61 |
ΕΥΘΑΛΙΑ ΝΑΛΜΠΑΝΤΙΔΟΥ |
«AIMING FOR DIVERSITY» ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ» (προσωρινός τίτλος) |
62 |
Θεόδωρος Προδρομίδης |
Προς την χρήση της επιτελεστικότητας και της συμμετοχικότητας για την διερεύνηση της πολιτειότητας |
63 |
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ |
Via Egnatia / Your steps as you go are uneven Εγνατία Οδός / Τα βήματα σου όσο προχωράς αλλάζουν |
64 |
Ζαφείριος Ξαγοράρης |
Υπαίθρια Εκπάιδευση: Έρευνα, Αντικείμενα και Δράσεις Διασύνδεσης Ιστορικών Σχολείων |
65 |
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΒΟΛΑΝΑΚΗΣ |
Ερευνητική πρόταση για την διατομεακή και διακαλλιτεχνική πλατφόρμας Blind Date Ι. Ψηφιακή Αναδρομική Έκθεση Blind Date: 15 years anniversary IΙ. Κοινωνιολογική/ανθρωπολογική έρευνα συμμετεχουσών/όντων |
66 |
Καλλιόπη Βλασσοπούλου |
Η σύγχρονη τέχνη ως εργαλείο ιστορικής γραφής και δημόσιας παρέμβασης. |
67 |
Ελπίδα Καραμπά |
Waste/d(αλόγιστο, υπόλειμμα, απόβλητο, πλεόνασμα): Ένα ερευνητικό καλλιτεχνικό και εκπαιδευτικό πείραμα για τις δυνατότητες των δημιουργικών δυνάμεων σε καιρούς διαρκούς κοινωνικοπολιτικής, υγειονομικής και περιβαλλοντικής κρίσης. Ένα διατομεακό πρόγραμμα της Προσωρινής Ακαδημίας Τεχνών |
68 |
Πέτρος Μώρης |
Διερεύνηση του χαρακτήρα της εγχώριας σύγχρονης εικαστικής παραγωγής και της λειτουργίας της στον αστικό χώρο με αφορμή το παράδειγμα καλλιτεχνικής πλαισίωσης του Μετρό της Αθήνας. |
69 |
ΚΟΣΜΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ |
ΤΈΧΝΗ ΣΤΟ ΔΗΜΌΣΙΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΑΘΉΝΑΣ |
70 |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΚΟΥΤΖΙΟΥΛΗ |
Η Τέχνη σε Ευφυείς Καιρούς |
71 |
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ |
Στην αισθητική της Απελπισίας και της Απόγνωσης. |
72 |
Μαρία Λουίζου |
“Σωματικότητα στη σύγχρονη γλυπτική, φωνητική, και Ελληνική παράδοση” |
73 |
Αικατερίνη Στεφανιδάκη |
Αγάλματα σε Κίνηση |
74 |
Παναγιώτης Λουκάς |
Η ‘Υστερη Πρόσληψη του Ρομαντισμού στην Ελληνική Τέχνη |
75 |
ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΛΑΚΑΚΟΥ |
Η Ανατομία της Ελευθερίας Υπότιτλος: Πέταγμα, The desire of being able to fly |
76 |
ΝΤΕΛΑΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ |
77 |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ |
Ψυχρή εφεδρεία: Οι τελευταίες μέρες ενός Εργοστασίου. Πρόγραμμα καλλιτεχνικής έρευνας για την βιομηχανική κληρονομιά του Αυτόνομου Σταθμού Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας της Πάρου |
78 |
Παναγιώτης Μανουηλίδης |
Ηχητικές εγκαταστάσεις (site specific sound installations) μέσα σε παλιούς εγκαταλελειμμένους βιομηχανικούς χώρους του αστικού τοπίου της Ελλάδας με σκοπό την ανάδειξη της ιστορίας τους και της αρχικής τους χρήσης αλλά και την επανατοποθέτησή τους στον αστικό χάρτη ως ζωντανά στοιχεία μνήμης που επικοινωνούν με το παρόν και το μέλλον μέσω μιας καινούριας λειτουργικότητας. |
79 |
Ιωάννης Παπαδόπουλος |
Ασαφής σήμανση/Indistinct signage |
80 |
ΕΛΕΝΗ ΣΤΡΟΥΛΙΑ |
Περί χρωμάτων |
- Επιχορήγηση συνολικού ύψους 120.000 ευρώ για έρευνα στον κλασικό και σύγχρονο χορό. Το ΥΠΠΟΑ, αντιλαμβανόμενο το υφιστάμενο ερευνητικό κενό στην χορογραφική πρακτική, επιχορηγεί 20 προτάσεις με €6.000 την καθεμία.
Η Γνωμοδοτική Επιτροπή αποτελούμενη από τους:
- Ελένη Τουμπανάκη, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Παραστατικών Τεχνών & Κινηματογράφου του ΥΠΠΟΑ,
- Άννα Καλαφατάκη, Προϊσταμένη του Τμήματος Θεάτρου & Χορού της Διεύθυνσης Παραστατικών Τεχνών & Κινηματογράφου του ΥΠΠΟΑ,
- Χαράλαμπος (Δάφνις) Κόκκινος, Χορευτής – Χορογράφος, Διευθυντής της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, ως μέλος
- Ευαγγελία (Λίντα) Καπετανέα, Χορεύτρια – Χορογράφος, Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, ως μέλος
- Αργυρώ Κοκκέα, υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών, Κλάδου ΠΕ Εφοριακών, με βαθμό Α ́, ως μέλος
Εξέτασε συνολικά 23 προτάσεις και προέκρινε προς επιχορήγηση τις 20 παρακάτω με €6.000 την καθεμία:
Α/Α |
Νομικό / Φυσικό Πρόσωπο |
Πρόταση |
1 |
ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ |
imPROject |
2 |
ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΓΥΡΑ |
Σύγχρονος Χορός και Χοροθέατρο στην τρίτη ηλικία : σωματικά, ψυχολογικά και κοινωνικά οφέλη. Μια μελέτη πάνω στη δουλειά της ομάδας Κινητήρας Ω (Ώριμη Ηλικία) |
3 |
ΜΑΡΘΑ ΚΛΟΥΚΙΝΑ |
ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ |
4 |
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΑΘΑΚΗ |
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΕΙΣ |
5 |
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΗ |
DIVERSITY |
6 |
ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑΣΙΟΥΛΑ |
Archi_Dance |
7 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΡΑΡΔΟΣ |
ΠΡΟΣ ΕΥΧΗ |
8 |
ΧΛΟΗ – ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΙΓΙΑΝΝΗ |
SPACE CADET
|
9 |
ΣΤΕΛΛΑ ΜΑΣΤΟΡΟΣΤΙΕΡΟΥ
|
Σε γενικές γραμμές, ούτε τίποτε άλλο συμβαίνει – Χορογραφικά scores για την πόλη |
10 |
ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΜΑΝΩΛΙΑΔΗ |
ΑΤΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΛΕΤΟ |
11 |
ΞΕΝΗ ΒΛΑΧΟΥ – ΚΟΓΧΥ- ΛΑΚΗ |
Ζητήματα πολιτισμικής ταυτότητας σε ορατές εκδοχές χορογραφίας |
12 |
ΧΑΡΑ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΤΣΑΛΗ
|
“The right to unpeacefully assemble” Εφαρμογές της τεχνικής του κολλάζ στη χορογραφική σύνθεση |
13 |
ΜΥΡΤΩ ΓΡΑΨΑ |
MAKE SOME ROOM |
14 |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΣΑΦΤΑΡΙΔΗΣ
|
Dark Moving Human Spaces – Σκοτεινοί (Μετα)Κινούμενοι Ανθρώπινοι Χώροι |
15 |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ |
Έρευνα πάνω στην πρακτική εφαρμογή μεθόδων του σύγχρονου χορού και χορογραφίας στον κινηματογράφο. Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους |
16 |
ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΡΤΟΛΟΥ |
Έρευνα Ιστορικών Κειμένων |
17 |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΛΕΤΙΑΔΟΥ |
Παρένθεσις – ανάμεσα σε δύο |
18 |
ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ |
Transcription – σύγχρονος χορός και γραφή |
19 |
ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΑ ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗ
|
Έρευνα επάνω στην ανάπτυξη μεθοδολογιών προσβασιμότητας εντός της χορογραφικής πρακτικής |
20 |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ- ΚΟΠΟΥΛΟΥ |
brearth (Working title) |
- Eπιχορήγηση συνολικού ύψους 90.000 ευρώ για την ανάπτυξη δράσεων και προγραμμάτων σχετικών με το design.
Σύμφωνα με την πρόσκληση θα επιχορηγούνταν 200 προτάσεις με €2.500 η καθεμία. Υποβλήθηκαν συνολικά σαράντα μία (41) προτάσεις. Η Γνωμοδοτική Επιτροπή αποτελούμενη από τους:
- Μάριο Κωστάκη, Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Σύγχρονου Πολιτισμού του ΥΠΠΟΑ.
- Αντώνη Σκλεπάρη, Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εικαστικών, Αρχιτεκτονικής, Φωτογραφίας και Μουσείων Σύγχρονου Πολιτισμού του ΥΠΠΟΑ.
- Ρωσσέτο Μετζητάκο, Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, Διευθυντής Τομέα Γραφιστικής.
- Θωμά Σπύρου, Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
- Μαρία Τσώνη, υπάλληλο του Υπουργείου Οικονομικών του κλάδου ΠΕ Δημοσιονομικών με βαθμό Β ́.
Γνωμοδότησε ομόφωνα υπέρ της επιχορήγησης των παρακάτω 36 προτάσεων με €2.500 την καθεμία:
Α/Α |
ΝΟΜΙΚΟ / ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ |
ΠΡΟΤΑΣΗ |
1 |
Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Συλλογικής και Κοινωνικής Ωφέλειας «Innovative Cultural Items» |
Design και κίνηση |
2 |
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΣΑΜΗΤΡΟΣ |
Ανάπτυξη του σχεδίου των μηχανικών μερών ενός τηλεκατευθυνόμενου τετράχρονου οχήματος μέσω της τεχνολογίας τρισδιάστατης εκτύπωσης |
3 |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ |
Πτυσσόμενος χώρος για εξ αποστάσεως εργασία |
4 |
ΧΑΡΗΣ ΜΠΙΣΚΟΣ |
Φορητός εξοπλισμός ενδυματολογικών εκθέσεων |
5 |
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΣΚΟΥΡΜΠΟΥΤΗΣ |
Τηλεχειριζόμενο φωτιστικό εργασίας |
6 |
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ |
2010-2020 Ελληνική Μόδα και Τέχνη |
7 |
ΣΠΥΡΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ
|
Δημιουργία μιας συλλογής καινοτόμων προϊόντων, που αντανακλούν στην ιδιαιτερότητα της ελληνικής σχεδίασης, εμπνευσμένη από την αρχαιοελληνική και λαϊκή μας παράδοση αλλά προσαρμοσμένη στις ανάγκες του σύγχρονου “παγκόσμιου” πολίτη |
8 |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ |
Τα ιστορικά καράβια των Ελλήνων τα χρόνια της Επανάστασης |
9 |
ΤΣΑΜΠΑΣΗ ΕΛΕΝΗ & ΣΙΑ ΕΕ
|
Σχεδιασμός και κατασκευή χειροποίητου υφαντού ενδύματος κατευθείαν από παραδοσιακό αργαλειό, χωρίς ανάγκη ραφής και χωρίς χρήση ηλεκτρικής ενέργειας |
10 |
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΚΟΚΛΑΣ
|
Προώθηση και συμμετοχή σε έκθεση M&O (Maison & Object) Digital Fair 2020 με σκοπό την προώθηση ελληνικών επίπλων με χαρακτηριστικά από την παράδοση προσαρμοσμένα στο σύγχρονο ευρωπαϊκό design |
11 |
ΑΝΝΑ ΜΩΡΑΪΤΟΥ |
Το κόσμημα ως αρχιτεκτονική κατασκευή |
12 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΕΡΤΕΜΕΛΙΔΟΥ |
Η διαλεκτική της καλλιτεχνικής δημιουργίας με το βιομηχανικό χρηστικό αντικείμενο |
13 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΝΘΟΥ |
Ελληνική παράδοση και τεχνολογία. Μια νέα πρόταση μόδας |
14 |
ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΤΟΤΣΙΚΑ |
Digital-Analog Craft: Ένας διάλογος μεταξύ ψηφιακής και αναλογικής παραγωγής της κεραμικής φόρμας |
15
|
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ PRACTA |
“Karotsi” |
16 |
ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΑΡΡΗ |
“Lady… One day with you” |
17 |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΣΑ |
Η υφαντική από το χθες στο σήμερα |
18 |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ |
Σχεδιασμός συστημάτων φωτιστικών |
19 |
ΚΟΥΒΟΠΟΥΛΟΣ Σ. – ΜΟΥΣΣΑΣ Ι. ΟΕ
|
Η μοντέρνα μεσοπολεμική αρχιτεκτονική της Αθήνας – 5+1 παραδείγματα μέσω motion graphics |
20 |
ΘΩΜΑΣ ΓΚΙΝΟΥΔΗΣ |
Τα λιθανάγλυφα στη λαϊκή αρχιτεκτονική. Πρώτα δείγματα του σύγχρονου graphic design στην Ελλάδα
|
21 |
ΙΩΑΝΝΑ ΘΩΔΗ |
Μεταλλικά κουτιά |
22 |
ΔΑΝΑΗ ΓΚΟΝΗ |
Illustrating culture: Digital myths and tales |
23 |
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ |
Σχεδιασμός και κατασκευή χειροποίητων ξύλινων παπουτσιών |
24 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΗ
|
Σχεδίαση σειράς χρηστικών αντικειμένων, κατάλληλων για εσωτερικό και εξωτερικό χώρο, που εντάσσονται στην κατηγορία του ξενοδοχειακού εξοπλισμού |
25 |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΕΠΕΤΖΟΓΛΟΥ
|
Εικονογραφημένος αρχαιολογικός οδηγός για παιδιά για τον αρχαιολογικό χώρο του Ακρωτηρίου Θήρας |
26 |
ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ |
Ελληνικά μοτίβα |
27 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΑΤΟΓΛΟΥ
|
Δημιουργία οπτικής ταυτότητας για έναν μητροπολιτικό ενιαίο οργανισμό αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας |
28 |
ΝΑΤΑΣΣΑ-ΑΓΑΘΗ ΠΟΥΛΑΝΤΖΑ |
Εφαρμογή εικαστικών έργων σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης |
29 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΙΣΑΣ |
DIY: Who’s the designer? Ένα οδοιπορικό στη λαϊκή ελληνική ευρεσιτεχνία |
30 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ |
“Make your city” κιτ εκτυπώσιμων template για κατασκευή 3d μακέτας αστικού περιβάλλοντος με στοιχεία σύγχρονου ελληνικού design |
31 |
ΚΑΝΕΛΛΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ |
Ο καλλιτέχνης του δέρματος |
32 |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΥΜΕΝΙΔΗΣ
|
Σχεδιαστικές εκδοχές ετεροχρονισμένης επικοινωνίας 1ου Συμποσίου (416 πκχ) – (Το Συμπόσιο του Πλάτωνα) |
33 |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΡΜΥΓΚΑ |
Το ύφασμα ως χώρος |
34 |
ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ |
Σχεδιασμός παιχνιδιού/εργαλειοθήκης δημιουργικότητας |
35 |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΣΙΛΟΥΛΗΣ |
Αντικείμενα κατοίκησης |
36 |
ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΑΜΗ |
Χωρίς πρόσωπο |