- Η εταιρεία θα προσφέρει δωρεάν τεστ σε επιλεγμένες πτήσεις μεταξύ Μονάχου και Αμβούργου από τις 12/11
Από τις 12 Νοεμβρίου, η Lufthansa αναμένεται να ξεκινήσει τα πρώτα δοκιμαστικά τεστ γρήγορης ανίχνευσης αντιγόνων κορονοϊού, σε συγκεκριμένα δρομολόγια μεταξύ Μονάχου και Αμβούργου. Σε στενή συνεργασία με τα αεροδρόμια του Μονάχου και του Αμβούργου, καθώς και με τις εταιρείες βιοτεχνολογίας Centogene και το κέντρο ιατρικής περίθαλψης του Ομίλου Medicover, MVZ Martinsried, η αεροπορική εταιρεία προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να ελέγχονται δωρεάν για τον κορονοϊό, πριν την αναχώρηση σε δύο πτήσεις κάθε μέρα. Οι επιβάτες που δεν επιθυμούν να κάνουν το τεστ θα μεταφέρονται σε εναλλακτική πτήση χωρίς επιπλέον κόστος.
Η πρώτη δοκιμαστική πτήση με επιβάτες 100% αρνητικούς στον κορονοϊό είναι η πτήση με αριθμό LH2058, η οποία αναχωρεί από το Μόναχο για το Αμβούργο στις 9.10 π.μ. Η δεύτερη καθημερινή πτήση, στην οποία θα πραγματοποιηθεί τεστ σε όλους τους επιβάτες, είναι η πτήση με αριθμό LH2059, που αναχωρεί από το Αμβούργο με προορισμό το Μόναχο.
Όσοι επιβάτες ελεγχθούν μπορούν να λαμβάνουν τα αποτελέσματα 30 με 60 λεπτά μετά την πραγματοποίηση του τεστ και η ενεργοποίηση της κάρτας επιβίβασης και η πρόσβαση στην πύλη θα επιτρέπεται μόνο σε περίπτωση αρνητικού αποτελέσματος. Εναλλακτικά, οι επιβάτες μπορούν να προσκομίσουν αρνητικό τεστ PCR, το οποίο έχει πραγματοποιηθεί μέσα σε 48 ώρες από την ώρα αναχώρησης της πτήσης. Η Lufthansa αναλαμβάνει εξ’ολοκλήρου τη διαχείριση της διαδικασίας των τεστ γρήγορης ανίχνευσης αντιγόνων και οι επιβάτες δεν επιβαρύνονται με κάποιο επιπλέον κόστος. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι να δηλώσουν έγκαιρα συμμετοχή και να φροντίσουν να έχουν λίγο περισσότερο διαθέσιμο χρόνο στο αεροδρόμιο πριν από την αναχώρηση.
«Με τη στρατηγική αυτή, στοχεύουμε στην αποκόμιση χρήσιμων δεδομένων για τα τεστ γρήγορης ανίχνευσης αντιγόνων, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της λειτουργίας τους. Ο επιτυχής έλεγχος του συνόλου των επιβατών των πτήσεων μπορεί να είναι το κλειδί για την τόνωση της παγκόσμιας αεροπορικής βιομηχανίας», αναφέρει η Christina Foerster, Lufthansa Group Executive Board Member for Customer, IT & Corporate Responsibility.