Αρχική Δήμοι Εκδήλωση για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού και της “εναλλακτικής” τουριστικής καμπάνιας...

Εκδήλωση για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού και της “εναλλακτικής” τουριστικής καμπάνιας «Plastic-Free Santorini»

Εκδήλωση για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού και της "εναλλακτικής" τουριστικής καμπάνιας «Plastic-Free Santorini»

Εκδήλωση για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού και της “εναλλακτικής” τουριστικής καμπάνιας «Plastic-Free Santorini» πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα στη Σαντορίνη, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της σύμπραξης του Υπουργείου Τουρισμού με το Δήμο Σαντορίνης, αλλά και με ιδιωτικούς φορείς όπως η Lidl Hellas, το Ίδρυμα Λασκαρίδη, η Mastercard, η Τράπεζα Eurobank ΑΕ κλπ.

Ακολουθούν η ομιλία του Προέδρου Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιάκωβου Ανδρεανίδη, ο χαιρετισμός της Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κυρίας Άσπας Παλημέρη και ο χαιρετισμός του Διευθυντή Retail Banking της Τράπεζας Eurobank ΑΕ, κ. Ιάκωβου Γιαννακλή.

Ομιλία Προέδρου Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιάκωβου Ανδρεανίδη

Ο Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης ανέφερε: «Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που βρίσκομαι σήμερα εδώ, στη φωτεινή γη της Σαντορίνης, έναν τόπο πλούσιο σε παράδοση. Mε μοναδική, αυθεντική θα έλεγα ομορφιά.  Mε πρωτότυπη αρχιτεκτονική και ιστορία που χάνεται στα βάθη του χρόνου.

Χθες, ο πρωθυπουργός της χώρας καλωσόρισε συμβολικά το «Ελληνικό Καλοκαίρι 2020». Και έστειλε πρόσκληση στις διεθνείς τουριστικές αγορές, από τη χώρα που γέννησε τη φιλοξενία.

Σήμερα, με αφετηρία την Σαντορίνη θέλουμε να ξεδιπλώσουμε μια πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια. Που είναι ταυτόχρονα παγκόσμιο μήνυμα  βιώσιμης ανάπτυξης για το ίδιο το νησί, τις Κυκλάδες, την Ελλάδα, τον Κόσμο.

Για το πώς μπορούμε να ζούμε με τη σύγχρονη τεχνολογία, μέσα στο φυσικό περιβάλλον. Πάντα με μέτρο.

Να απολαμβάνουμε τα προϊόντα του παρόντος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την επάρκειά τους για το μέλλον.

Και το μήνυμα της βιώσιμης ανάπτυξης για τη Σαντορίνη, για όλη την Ελλάδα θα έλεγα, πηγάζει από την έννοια του βιώσιμου τουρισμού.

Έχοντας αυτήν τη σκέψη στο μυαλό μας αποφασίσαμε, μαζί με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Δήμο της  Σαντορίνης, να πάρουμε μια σημαντική πρωτοβουλία ζωής.

Να ανακηρύξουμε, εμείς και εσείς μαζί,  τη Σαντορίνη, νησί με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό, ως «Το Πρώτο Νησί στις Κυκλάδες, στο Αιγαίο, Ελεύθερο Από Πλαστικό».

Πρόθεσή μας είναι  να μειώσουμε την αλόγιστη χρήση του. Τη χρήση των πλαστικών ειδών μιας χρήσης. Να ανακυκλώνουμε. Να σκεφτόμαστε με όρους κυκλικής οικονομίας. Να προστατεύουμε τις ακτές και τις θάλασσές μας.

Στεκόμαστε δίπλα στις πρωτοβουλίες της Ελληνικής κυβέρνησης, του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Περιβάλλοντος, του Δημάρχου Σαντορίνης. Δίπλα σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα.

Πολύ περισσότερο στις δύσκολες στιγμές. Αλλά και σ’ αυτές που δυναμώνουν την προοπτική του τόπου».

Χαιρετισμός της Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κυρίας Άσπας Παλημέρη

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Ο τουρισμός και ιδιαίτερα η επανεκκίνησή του αποτελεί για όλους μας εθνική υπόθεση. Είμαστε εδώ για να προσφέρουμε την τεχνογνωσία μας, αλλά και όλα τα μέσα που διαθέτουμε, έτσι ώστε μέσα από συνεργασίες και συμπράξεις να δημιουργήσουμε όλες τις προϋποθέσεις τόσο για επιτυχή επανεκκίνηση, όσο και για να δημιουργηθεί στο μέλλον ένα ανταγωνιστικό και βιώσιμο τουριστικό προϊόν για τη χώρα μας. Η συμβολή στη δημιουργία του application Visit Greece μας δίνει τη δυνατότητα να συστήσουμε στο παγκόσμιο κοινό την Ελλάδα, μέσα από την πλατφόρμα της Mastercard, Priceless Cities, δίνοντάς τους την ευκαιρία να την γνωρίσουν μέσα από μοναδικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας».

Χαιρετισμός του Διευθυντή Retail Banking της Τράπεζας Eurobank ΑΕ, κ. Ιάκωβου Γιαννακλή

Ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking της Τράπεζας Eurobank ΑΕ, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, ανέφερε: «H Eurobank, ως η Τράπεζα του ελληνικού Τουρισμού, στηρίζει δυναμικά και σφαιρικά έναν από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό, για να ανταποκριθεί στις πρωτοφανείς προκλήσεις της φετινής χρονιάς αλλά και να θέσει τις βάσεις για μια δυναμική ανάκαμψη από το 2021. Στο πλαίσιο αυτό στηρίζουμε επίσης, ως αποκλειστικοί χορηγοί μαζί με τη Mastercard, τη νέα πρωτοβουλία του ΕΟΤ για την καλύτερη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσω μιας νέας εφαρμογής για κινητά στο Visit Greece. Θα είμαστε με κάθε τρόπο δίπλα στον ελληνικό τουρισμό, με κορυφαία επιχειρησιακή μας προτεραιότητα τη στήριξη της υγιούς, ελληνικής επιχειρηματικότητας».