Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχοντας ως στόχο την υποστήριξη του Ελληνικού e-commerce, σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Ira Media προχώρησαν σε δημιουργία τηλεοπτικής καμπάνιας που απευθύνεται σε όλο το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό καθώς έχει στόχο την ενημέρωση σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το Ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης COVID – 19.
Οι άνθρωποι πίσω από τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εκεί σε καθημερινή βάση για να στηρίξουν την οικονομία και όλους όσους τους έχουν ανάγκη.
Η Ira Media παρείχε στον GR.EC.A. ολοκληρωμένη στρατηγική Media Planning & Media Buying για την προβολή της καμπάνια «Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!».
Τη δημιουργία του τηλεοπτικού spot επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones.
«Σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που διανύουμε είναι απαραίτητη η σύμπραξη όλων μας. Η δυνατότητα να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε με τέτοιον τρόπο τους πόρους μας ώστε να στηρίξουμε έμπρακτα κι εμείς με τη σειρά μας το Ελληνικό e-commerce, μας δίνει ιδιαίτερη χαρά. Αρχές τις εταιρείας μας όπως η καινοτομία, η ευελιξία, η συνεργασία, η αποτελεσματικότητα και η διαφάνεια, δεν σημαίνουν τίποτα από μόνες τους εάν σε αυτές δεν μπορούμε να προσθέσουμε και την έννοια της προσφοράς. Μένουμε σπίτι, κρατάμε αποστάσεις αλλά παραμένουμε κοντά ώστε να τα καταφέρουμε όλοι μαζί», δήλωσε ο κ. Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media.
Συγκεκριμένα για τα μέλη του GR.EC.A, η Ira Media προχωράει σε ειδικές προσφορές για την τηλεοπτική προβολή τους, με σκοπό την περαιτέρω βοήθεια του κλάδου σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, καθώς και επιπλέον εκπτώσεις της τάξεως του 40% για την αξιοποίηση των Α.Ι. εργαλείων της Leadmark. Περισσότερες πληροφορίες μπορεί όποιος επιθυμεί να βρει εδώ.