Σε δύσκολους καιρούς, όπως η περίοδος της πρωτόγνωρης κρίσης που διανύουμε σήμερα απαιτεί τη σύμπραξη όλων μας.
Αυτός είναι ο βασικός λόγος που αποφασίσαμε να στηρίξουμε και να ενθαρρύνουμε έμπρακτα Ελληνικό e-commerce, να επικοινωνήσουμε με την κοινωνία και να συμβάλλουμε, στη βελτίωση και την κατανόηση των συνθηκών που όλοι βιώνουμε.
Στο πλαίσιο αυτό, ο GR.EC.Aσε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Acrossmedia241, δημιουργήσαν την καμπάνια :
῾᾽Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας᾽᾽
Η καμπάνια θα απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου.
Έχει στόχο την ενημέρωση σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το Ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης COVID – 19.
H on-line προώθηση θα υλοποιηθεί από την Acrossmedia241 στις πλατφόρμες της Verizon Media , με συνολικό κόστος 60.000 ευρώ.
Η καμπάνια θα έχει διάρκεια δύο μηνών και θα προβάλλεται στο Yahoo.gr και σε όλα σχεδόν τα Ελληνικά sites και εφαρμογές.
Την επιμέλεια της καμπάνιας ανέλαβαν με ευγενική χορηγία η Reprise για social media, copyright, η Netsteps για το key visual και τα native articles.
Η Ειρήνη Σαχά, Founder της Acrossmedia241 δήλωσε: ῾῾Είμαστε έτοιμοι να στηρίξουμε ουσιαστικά κάθε καμπάνια και παραμένουμε δίπλα στο Ελληνικό εμπόριο για οτιδήποτε χρειαστεί. H Acrossmedia241 θα παρέχει ειδικές εκπτώσεις και αποκλειστικές διευκολύνσεις σε όλα τα Μέλη του GR.EC.A, για την υλοποίηση των καμπανιών τους στη δύσκολη αυτή περίοδο. Eπιπλέον 100% δωρεάν inventory, θα παρέχεται σε κάθε καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που αφορά σε ενέργειες στήριξης και ενημέρωσης σχετικά με τον COVID-19, προκειμένου για την σημαντική ενίσχυση της κοινωνικής διάχυσης᾽᾽.