Επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Τουρισμού, σχετικά με τον κίνδυνο συρρίκνωσης του ΕΟΤ κατέθεσε η Τομεάρχης Τουρισμού της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου.
Συγκεκριμένα ο κ. Θεοχάρης ερωτάται:
1.Με δεδομένο προσωπικές σας αναφορές από το Βήμα της Βουλής κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού για το 2020, αλλά και με πρόσφατο δελτίο τύπου, καθώς και συνεντεύξεις, ότι η καμπάνια διαφήμισης και προβολής της χώρας για το 2020 ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου 2020, ποιες είναι οι σχετικές συμβάσεις προβολής και διαφήμισης που έχουν υπογραφεί από τον ΕΟΤ μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία ώστε να έχουν ξεκινήσει οι σχετικές καμπάνιες, και ποιες δράσεις πραγματοποιήθηκαν από τις 15 Ιανουαρίου και μέχρι σήμερα που συνιστούν προβολή της Ελλάδας από τα συγκεκριμένα μέσα στο εξωτερικό με βάση τις ανωτέρω συμβάσεις;
2.Που οφείλεται η καθυστέρηση στην ίδρυση και λειτουργία των 8 περιφερειακών γραφείων ΕΟΤ εσωτερικού που προβλέπει το οργανόγραμμα του, τα οποία προορίζονται για τον καλύτερο συντονισμό των δράσεων προβολής με τις περιφέρειες, αλλά και την συλλογή του υλικού από τις περιφέρειες προς την κεντρική υπηρεσία; Ισχύει ή όχι ότι εξετάζονται τρόποι να ανατεθεί η κεντρική διαφήμιση και προβολή της χώρας στον ιδιωτικό τομέα, με τον οποίο ο ΕΟΤ θα συμπράττει; και αν ναι σε τι θα συνίσταται η συμμετοχή του καθενός;