Η θετική πορεία των προκρατήσεων από την βελγική τουριστική αγορά για το 2020, καθώς και το αυξημένο ενδιαφέρον του βελγικού κοινού για ελληνικούς προορισμούς, διαπιστώθηκαν κατά τη διάρκεια της 62ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Salon des Vacances», που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες από τις 6 έως τις 9 Φεβρουαρίου με τη συμμετοχή του ΕΟΤ. Ταυτόχρονα, η σημαντική αύξηση των πτήσεων (capacity) προς την Ελλάδα, με την ολλανδική αεροπορική εταιρεία Transavia (law cost της KLM) να προσθέτει από τις 2 Απριλίου και για πρώτη φορά τρεις νέες πτήσεις την εβδομάδα από τις Βρυξέλλες προς την Κέρκυρα, τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο, ενισχύει την αισιοδοξία για διόρθωση της αγοράς μετά την κατάρρευση της συμφωνίας του Thomas Cook Belgium και της Brussels Airlines.
Στο περίπτερο του ΕΟΤ, που προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών αλλά και επαγγελματιών του κλάδου, συνεκθέτες ήταν οι Περιφέρειες Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου, Αττικής, Ιονίων Νήσων και Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης, ο Δήμος Βόλου, ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής, η Πανελλήνια Ένωση Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Κάμπινγκ, καθώς και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Τιμώμενος προορισμός, του ελληνικού περιπτέρου για το 2020 ήταν τα Χανιά, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΕΟΤ για την ενίσχυση των προορισμών με απευθείας συνδέσεις με το Βέλγιο. Την πρώτη μέρα της έκθεσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών διοργάνωσε παρουσίαση του προορισμού, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, την αεροπορική εταιρεία Ryanair και το αεροδρόμιο του Charleroi. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε o Έλληνας πρέσβης στο Βέλγιο, κος Διονύσης Καλαβρέζος, το μέλος του Δ.Σ. του ΕΟΤ, κα Αγγελική Μητσολίδου, δημοσιογράφοι/bloggers και τουριστικοί πράκτορες της βελγικής αγοράς.
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών υλοποίησε στοχευμένες δράσεις προβολής τόσο στο ελληνικό περίπτερο με την παρουσίαση της Αττικής και των νησιών του Σαρωνικού όσο και στο ειδικά διαμορφωμένο Dancing Theater της έκθεσης, ενώ με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας στο περίπτερο πραγματοποίησε κλήρωση για ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, ενόψει και της νέας απευθείας σύνδεσης της Aegean Airlines από τις 2 Απριλίου με δύο πτήσεις εβδομαδιαίως.
Στην φετινή Έκθεση «Salon des Vacances», που θεωρείται ως το βαρόμετρο της τάσης για τη συγκεκριμένη αγορά, έλαβαν μέρος 350 εκθέτες, 800 προορισμοί και 162 εκπρόσωποι ΜΜΕ, ενώ την επισκέφθηκαν περισσότερα από 93.000 άτομα.