Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ταξίδεψε στο Τορίνο, για να συμμετάσχει στο work shop που διοργάνωσε το γραφείο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στην Ιταλία, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του για μία δυναμική παρουσία του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην Ιταλική Αγορά.
Η ομάδα του ΟΤΘ, του επίσημου τουριστικού φορέα της Θεσσαλονίκης, παρουσίασε στους Ιταλούς Tour Operators και τουριστικούς πράκτορες, στους εξειδικευμένους δημοσιογράφους και bloggers, το ποικιλόμορφο και αναβαθμισμένο τουριστικό προϊόν που προσφέρει η Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το τμήμα Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με πρωταρχικό στόχο την ενίσχυση των τουριστικών ροών από την Ιταλική αγορά μέσω της σύσφιξης των επαγγελματικών σχέσεων και την συνεπακόλουθη τόνωση των τουριστικών εσόδων της πόλης.
Η μεγάλη τουριστική ροή από την γειτονική χώρα είναι δεδομένη και δεν είναι τυχαίο πως η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των Ιταλών, στην μηχανή αναζήτησης του Google με πληροφορίες τουριστικού χαρακτήρα. Αυτό σημαίνει πως ως επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες, αναζητούν συνεχή ανανέωση των τουριστικών προϊόντων τους και η Θεσσαλονίκη αποτελεί την ιδανικότερη πρόταση- κατά δήλωση τους- που θα τους κεντρίσει το ενδιαφέρον. Σ’ αυτήν την προοπτική θα βοηθήσει και το νέο πλάνο της Aegean, που έχει συμπεριλάβει την Θεσσαλονίκη ως προορισμό από τον Απρίλιο του 2020.
Στο πλαίσιο αυτό έγιναν σημαντικές επαφές και συζητήσεις επικοινωνιακής στρατηγικής για την προβολή της πόλης.
Στην αναζήτηση ενός ισχυρού κοινού εθνικού μετώπου, η ομάδα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης συναντήθηκε με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, την προϊσταμένη δημοσίων σχέσεων του ΕΟΤ κ. Ελένη Γερολυμάτου, τον επικεφαλής της Πρεσβείας μας στην Ιταλία κ. Θεόδωρο Πασσά, τον υπεύθυνο επικοινωνίας της περιφέρειας του Τορίνο κ. Alessandro De Cillis και την υπεύθυνη του Γραφείου ΕΟΤ στηνΙταλία κ. Κυριακή Μπουλασίδου .