Η Airbnb θα υποστηρίξει τους Ολυμπιακούς Αγώνες έως το 2028 με μια συμφωνία ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία θα βοηθήσει όπως λένε οι εταίροι, οι Αγώνες να γίνουν «οι πιο περιεκτικοί, προσβάσιμοι και βιώσιμοι».
Η εννιάχρονη συμφωνία είναι η πρώτη σημαντική συμφωνία χορηγίας της Airbnb, και καλύπτει συνολικά Ολυμπιακούς Αγώνες.
Επιπλέον, η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ), βάσει της συμφωνίας, θα διαθέσει τουλάχιστον £28 εκατομμύρια σε καταλύματα της Airbnb, για να χρησιμοποιηθούν από τους αθλητές που ανταγωνίζονται στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες.
Η συμφωνία αρχίζει από τους επόμενους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο, ακολουθούμενη από τους χειμερινούς και θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο, το Παρίσι, το Μιλάνο και το Λος Άντζελες
Ο συνιδρυτής της Airbnb, Joe Gebbia, σχολιάζοντας, τονίζει πως η συμφωνία αυτή πιστεύει ότι θα δημιουργήσει χιλιάδες νέους οικοδεσπότες κατά τη χρονική περίοδο της συμφωνίας και ότι η συμφωνία θα δημιουργήσει ένα «νέο πρότυπο» φιλοξενίας που θα είναι θετικό αποτέλεσμα για τις πόλεις, τους θεατές, τους οπαδούς και τους αθλητές.
Η συμφωνία περιλαμβάνει εστίαση στη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της παροχής εναλλακτικών λύσεων ταξιδιού που είναι «οικονομικά ενδυναμωτικά, κοινωνικά χωρίς αποκλεισμούς και περιβαλλοντικά βιώσιμα». Υπάρχει επίσης δέσμευση για αύξηση της δυνατότητας στέγασης σε άτομα με απαιτήσεις προσβασιμότητας.
Για τη ΔΟΕ, η συμφωνία σημαίνει μείωση του κόστους και απομάκρυνση από την οικοδόμηση τεράστιας υποδομής στις πόλεις υποδοχής για να φιλοξενήσουν τουρίστες και αθλητές.
Η Airbnb δήλωσε ότι 85.000 επισκέπτες στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016 χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα της, δημιουργώντας συνολικά £ 30 εκατομμύρια για τους οικοδεσπότες και υπολογίζοντας £ 100 εκατομμύρια οικονομική δραστηριότητα.
Η εταιρεία υπήρξε προηγουμένως εγχώριος χορηγός για το 2016 στους Αγώνες του Ρίο το 2016 και το 2018 στους χειμερινούς Αγώνες στην PyeongChange.
Βάσει της νέας συμφωνίας, η Airbnb θα αναβαθμιστεί σε προμηθευτές μοναδικών υπηρεσιών διαμονής και μοναδικών εμπειριών, παράλληλα με τα παγκόσμια brand όπως η Coca-Cola και η Toyota.
Ο Gebbia δήλωσε: “Η συνεργασία μας με την Ολυμπιακή Επιτροπή θα βοηθήσει ώστε να είναι οι πιο περιεκτικοί, προσβάσιμοι και βιώσιμοι οι Αγώνες και να αφήνουν μια διαρκή θετική κληρονομιά στους αθλητές και τις Πόλεις υποδοχής.
“Αποστολή της Airbnb είναι να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου ο καθένας μπορεί να ανήκει οπουδήποτε και είμαστε υπερήφανοι που το ολυμπιακό πνεύμα θα μεταφερθεί από την κοινότητά μας”.
Ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας για την Ευρώπη Thomas δήλωσε: “Αυτή η καινοτόμος εταιρική σχέση στηρίζει τη στρατηγική μας για να διασφαλίσουμε ότι η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων είναι αποτελεσματική, βιώσιμη και αφήνει κληρονομιά στην πόλη υποδοχής.
“Με την υποστήριξη της Airbnb, θα αναπτύξουμε νέες ευκαιρίες για τους αθλητές σε όλο τον κόσμο να αναπτύξουν τις δικές τους άμεσες ροές εσόδων μέσω της προώθησης της άθλησης και των αξιών των Ολυμπιακών Αγώνων.
“Από αυτή τη συνεργασία θα υπάρξει επίσης άμεσο όφελος για τους αθλητές πέρα από τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ που διανέμει η ΔΟΕ κατά τη διάρκεια αυτής της Ολυμπιάδας προς όφελός τους στις Οργανωτικές Επιτροπές και τον αθλητικό οργανισμό σε όλο τον κόσμο”.