Αρχική FedHATTA Διερεύνηση στρατηγικής προβολής της Ελλάδας στα μέσα ενημέρωσης της Κίνας

Διερεύνηση στρατηγικής προβολής της Ελλάδας στα μέσα ενημέρωσης της Κίνας

Συνάντηση με σκοπό τη διερεύνηση καναλιών προβολής των τουριστικών προγραμμάτων και προορισμών της Ελλάδας, της Κίνας και των χωρών-μελών της EMTTAS (Ελλάδα-Κύπρος-Ισραήλ-Αίγυπτος), στα μέσα ενημέρωσης της Κίνας, όπως στο People’s Daily, πραγματοποίησε τη Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης με τον δημοσιογράφο Qu Xiangyu και τον γενικό γραμματέα της Ελληνο-Κινεζικής Ένωσης Liu Yan Yan, στα γραφεία της FedHATTA στην Αθήνα.

Τόσο η Ελληνική όσο και η Κινεζική πλευρά εστίασαν στον σχεδιασμό κοινής στρατηγικής προώθησης των τουριστικών στόχων, με δεδομένο το πολιτιστικό, ιστορικό, αρχαιολογικό ενδιαφέρον και των δύο λαών για την πραγματοποίηση ταξιδιών στην Ελλάδα και την Κίνα.

Η ευρεία αγορά στην οποία απευθύνεται η People’s Daily είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την ταυτόχρονη προώθηση των χωρών-μελών της EMTTAS, στη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, την Κίνα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.