Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε στους παρευρισκομένους ο εκτενής απολογισμός των δράσεων Τουριστικής προβολής του Δήμου Αλοννήσου, όπως παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου από τους κυρίους Μάκη Μπίτζιο και Ευθύμη Αθανασιά, διευθυντικά στελέχη της εταιρίας συμβούλων Τουριστικού Marketing Remake, που συνεργάζεται με τον Δήμο επί σειρά ετών.
Προηγήθηκε σύντομη ομιλία του Δημάρχου Αλοννήσου κ Πέτρου Βαφίνη που μίλησε για τη συντονισμένη δράση του Δήμου Αλοννήσου σε εύρος πεδίων με στόχο την ανάπτυξη του νησιού συνδυάζοντας έργα υποδομής, την δημιουργία νέων Τουριστικών προϊόντων αλλά και στη προκειμένη περίπτωση, την υλοποίηση σύγχρονων μεθόδων προβολής μέσα από τη δυναμική συνεργασία με την εταιρία εξειδικευμένων συμβούλων. Την σκυτάλη έλαβαν οι κύριοι Μπίτζιος και Αθανασιάς που μέσα από μια παραστατική παρουσίαση, ανέλυσαν μία προς μία όλες τις δράσεις της περιόδου 2018-2019. Οργανωμένες εκθεσιακές συμμετοχές, παρουσιάσεις του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό ταξιδιωτικών πρακτόρων και δημοσιογράφων, πρωτότυπες συνέργειες, πληθώρα ταξιδιών γνωριμίας στην Αλόννησο και δεκάδες αφιερώματα σε διεθνή ΜΜΕ όπως Vanity Fair, Marie Claire καθώς και σε κορυφαίους ομίλους ενημέρωσης στην Ελλάδα ήταν μερικά μόνο από τα συστατικά στοιχεία του πολύπλευρου προγράμματος.
Βαρύτητα δόθηκε στην προσπάθεια του Δήμου με την στήριξη της εταιρίας για άνοιγμα αγορών που όπως δήλωσαν επαγγελματίες που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, φαίνεται πως αποδίδει. «Αν και μικρός νησιωτικός Δήμος, αντιμετωπίζουμε με όραμα και σύστημα τις προκλήσεις, δίνοντας πολλές φορές το παράδειγμα όπως στον τομέα της Τουριστικής προβολής. Τα εγκωμιαστικά σχόλια που αποσπάσαμε για το έργο του Δήμου και σε αυτόν τον τομέα από έμπειρους επαγγελματίες στους τομείς της διαμονής, σίτισης και πρακτόρευσης αποτελούν για εμάς τη μεγαλύτερη ανταμοιβή και το ισχυρότερο κίνητρο να συνεχίσουμε με την ίδια διάθεση και ενέργεια», δήλωσε στο τέλος της παρουσίασης ο Δήμαρχος Αλοννήσου κ Βαφίνης.
Μετά τον απολογισμό ακολούθησε πλάνο με προτάσεις και εισηγήσεις για δράσεις προβολής το νέο έτος, λαμβάνοντας υπόψη μάλιστα και τις καταιγιστικές δυσάρεστες εξελίξεις των τελευταίων ημερών στον κλάδο του Τουρισμού, ενώ η εποικοδομητική αυτή παρουσίαση ολοκληρώθηκε με ερωτήσεις, ανταλλαγές απόψεων και παρατηρήσεις από το κοινό που συμμετείχε και που στη πλειοψηφία του αποτελούνταν από επαγγελματίες, δημοτικούς συμβούλους και εκπροσώπους τοπικών φορέων.