Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά 8ο Συνέδριο e-Business & Social Media World – Πρόγραμμα Social Media World

8ο Συνέδριο e-Business & Social Media World – Πρόγραμμα Social Media World

Πρόγραμμα Social Media World
27 Σεπτεμβρίου 2019
Divani Hotel
Αίθουσα «VERGINA»

10:00 – 12:00 | 1η ενότητα – Strategic Content Creation

Brands και επιχειρήσεις στρέφονται μέρα με τη μέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μιλώντας «απευθείας» στο κοινό. Για να το πετύχουν όμως αυτό, πρέπει να δημιουργήσουν μια δυνατή εμπειρία, παρέχοντας πρωτότυπο, ενδιαφέρον και εντυπωσιακό περιεχόμενο, προσαρμοσμένο τόσο στο κοινό, όσο και στο μέσο που χρησιμοποιούν.

12:00 – 12:30 | Διάλειμμα – καφές

Η στρατηγική του περιεχομένου είναι πολύπλευρη σαν τον κύβο του Rubik, αλλά όποιος ξέρει τα βασικά κλειδιά -τη στρατηγική εν προκειμένω- μπορεί να τον λύσει σε ελάχιστο χρόνο. Για αυτά τα βασικά «κλειδιά», που είναι άλλωστε και ο θεμέλιος λίθος της ανάπτυξης των brands, θα μιλήσουμε στην πρώτη ενότητα!

12:30 – 13:30 | 2η ενότητα – Business Tools for the Social Era

Η δυνατότητα της επιλογής των καναλιών, αλλά και η διαχείριση τους που κάποτε αποτελούσε «πονοκέφαλο», σήμερα έχει απλοποιηθεί χάρη στα κατάλληλα εργαλεία που απευθύνονται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν σωστά και με μετρήσιμο τρόπο τα social media για να παράγουν τα επιθυμητά αποτελέσματα ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη στρατηγική τους. Στη συγκεκριμένη ενότητα, θα δούμε τα πιο σημαντικά από αυτά τα εργαλεία και τις δυνατότητες που προσφέρουν, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

13:30 – 14:00 | 3η ενότητα – Social Media: The human factor
Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι η κινητήρια δύναμη των social media. Και μπορεί πλέον οι περισσότεροι παράμετροι να καθορίζονται από την στρατηγική, αλλά αυτοί που θα την εφαρμόσουν είναι άνθρωποι και όλες οι ενέργειες θα πρέπει να έχουν το απαραίτητο human touch.

Πως ένα brand επιλέγει τους κατάλληλους influencers ή και ambassadors για να κάνουν το προϊόν τους πιο γνωστό στο ευρύ κοινό. Πόσα είδη influencers υπάρχουν και πως μπορούν να μετρηθούν τα αποτελέσματα τους; Ποια είναι τα κριτήρια για τη σωστή επιλογή των ανθρώπων που θα ενισχύσουν την κοινότητα και θα εκπροσωπήσουν το brand;

Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από κάθε καμπάνια, ποιος είναι ο ρόλος τους και πως επιλέγουμε τους πλέον κατάλληλους; Όλες οι απαντήσεις στην 3η ενότητα του Social Media World!

Για περισσότερες πληροφορίες και
ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ 
επισκεφτείτε το e-businessworld.gr

14:30 – 15:15 | Διάλειμμα

Συνέχεια στην αίθουσα OLYMPIA

15:30 – 16:30 | 4η ενότητα – Omnichannel: The total customer experience

Η αύξηση της δημοτικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει στρέψει πολλές επιχειρήσεις, ακόμη και παραδοσιακές αλυσίδες, στο Διαδίκτυο και στη δημιουργία online καταστημάτων.

Το αποτέλεσμα είναι οι επιχειρήσεις αυτές να διαθέτουν πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας με τους καταναλωτές και διάθεσης των προϊόντων τους.

Το ζήτημα που προκύπτει είναι πως η εμπειρία του χρήστη θα είναι κοινή σε όλα τα κανάλια. Το omnichannel αποτελεί το ιερό δισκοπότηρο του e-commerce και ίσως ένα από τα πιο hot θέματα στο χώρο του λιανικού εμπορίου.

16:30 – 17:30 | Case studies: Learn from the best

Οι εργασίες του συνεδρίου φέτος έχουν ως κεντρικό θέμα το omnichannel, μία δύσκολη εξίσωση με πολλές παραμέτρους.

Κάποιοι ωστόσο τα έχουν καταφέρει εξαιρετικά και θα βρεθούν επί σκηνής, προκειμένου να μοιραστούν μαζί μας τις εμπειρίες τους, να μας δείξουν το δρόμο για την επιτυχία και να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για όλους μας.

Μάθε τα «μαγικά συστατικά» που τους οδήγησαν στην κορυφή, από τους καλύτερους, στην κοινή καταληκτική ενότητα όπου το e-commerce συναντά τα social media!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.