Αρχική Αεροπορικά Νέα Alitalia: τον Ιούνιο του 2019 τα έσοδα επιβατών αυξήθηκαν κατά 4,4% και...

Alitalia: τον Ιούνιο του 2019 τα έσοδα επιβατών αυξήθηκαν κατά 4,4% και οι ταξιδιώτες κατά 2,2%

Alitalia: τα έσοδα από την επιβατική κίνηση αυξήθηκαν κατά 5,9% τον Απρίλιο του 2019

Αποτελέσματα ρεκόρ στα διηπειρωτικά δρομολόγια

Αυξάνονται τα έσοδα της Alitalia από την επιβατική κίνηση τον Ιούνιο του 2019. Τον έκτο μήνα του έτους, η Ιταλική αεροπορική Εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων από την επιβατική κίνηση κατά 4,4% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους (μήνα που είχε καταγράψει την υψηλότερη αύξηση εσόδων του 2018, αύξηση της τάξης του 10,6%). Θετικά ήταν επίσης και τα αποτελέσματα ως προς τον αριθμό των μεταφερόμενων επιβατών, που τον Ιούνιο του 2019 αυξήθηκαν κατά 2,2% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Η αυξητική τάση ήταν αποτέλεσμα της επανατοποθέτησης της εταιρείας σε τομείς με υψηλή προστιθέμενη αξία. Τα έσοδα από τον τομέα Corporate κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 4,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με αύξηση και των μεταφερόμενων επιβατών κατά 5%. Μεγάλη ήταν και επιτυχία του προγράμματος για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, με αύξηση των εσόδων κατά 50% το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν θετικά από τις εμπορικές επενδύσεις στους διηπειρωτικούς προορισμούς. Ο τομέας των συνδέσεων μακρινών αποστάσεων, τον μήνα Ιούνιο κατέγραψε αύξηση στον αριθμό των μεταφερόμενων επιβατών κατά 4,7% σε σύγκριση με το 2018. Τον Ιούνιο η Alitalia μετέφερε 277.617 επιβάτες στις διηπειρωτικές της πτήσεις, νούμερο που δεν είχε επιτευχθεί από το 2009 και μετά. Αυτοί οι αριθμοί έδωσαν ώθηση και στα έσοδα από τις πτήσεις μακρινών αποστάσεων, που σημείωσαν αύξηση 5,3% και έφθασαν τα 126,16 εκατομμύρια ευρώ: το υψηλότερο ποσό τους τελευταίους 10 μήνες (από το Αύγουστο του 2018).

Παράλληλα με τα οικονομικά αποτελέσματα, συνεχίζεται και η αύξηση της εκτίμησης εκ μέρους των επιβατών στις υπηρεσίες που προσφέρει η Alitalia. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, το ποσοστό των ικανοποιημένων επιβατών (εκείνων που απαντώντας σε ερωτηματολόγιο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έδωσαν βαθμολογία « εξαιρετική» , «πολύ καλή» ή «καλή» ) ξεπέρασε το όριο του 90%, καταγράφοντας αύξηση 4 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Ακόμα και το net promoter score (η τάση των πελατών να συστήνουν την Alitalia σε φίλους και συγγενείς με βάση την εμπειρία τους), έχει φθάσει σε επίπεδα ρεκόρ με αύξηση πάνω από 9 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2018.