Με στόχο την περαιτέρω προώθηση του ποιοτικού τουρισμού, αλλά και του θεματικού, που συμβάλει και στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, ο Δήμος Πάρου, με ανανεωμένη παρουσία και με εποικοδομητικές συναντήσεις, συμμετείχε στις εκθέσεις FESPO στη Ζυρίχη, ΙΜΤΜ στο Τέλ Αβίβ και ΒΙΤ στο Μιλάνο.
Ειδικότερα, στη Ζυρίχη, πραγματοποιήθηκαν σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με τους εκπροσώπους των κυριότερων ταξιδιωτικών οργανισμών που εδρεύουν στην Ελβετία, μεταξύ των οποίων TUI, DER TOURISTIK και άλλους που διακινούν τουρίστες στην Ελλάδα, καθώς και με σημαντικούς δημοσιογράφους και bloggers, όπου διαπιστώθηκε το έντονο ενδιαφέρον όλων για την Πάρο, το τουριστικό προϊόν της οποίας και, ειδικά τα πολιτιστικά της στοιχεία, αποτελούν κίνητρα επισκεψιμότητας στο νησί.
Αντίστοιχο ήταν και το ενδιαφέρον για την Πάρο στην πέμπτη , κατά σειρά, παρουσία του Δήμου στην International Mediterranean Tourism Market του Tel Aviv, τη μεγαλύτερη επαγγελματική τουριστική έκθεση του είδους της στην Ανατολική Μεσόγειο, που συγκεντρώνει όλους τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.
Σε μία εποχή κατά την οποία η Ισραηλινή τουριστική αγορά γίνεται όλο και πιο σημαντική για την Πάρο, ο Δήμος φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του ΕΟΤ, μαζί με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, όπου δόθηκε η ευκαιρία δικτύωσης με ταξιδιωτικούς πράκτορες, μεταξύ των οποίων και με όσους απευθύνονται στην Αραβική ελληνορθόδοξη κοινότητα του Ισραήλ για την οποία η Ελλάδα είναι ιδανικός προορισμός θρησκευτικού τουρισμού.
Επαφές έγιναν επίσης με εταιρίες ανάπτυξης καινοτόμων εφαρμογών που στοχεύουν στη διευκόλυνση του ταξιδιώτη για την ανακάλυψη του προορισμού, με ταξιδιωτικούς μπλόγκερ, όπως και με παραγωγό οπτικοακουστικού υλικού για την καταγραφή και προβολή θρησκευτικών και αρχαιολογικών μνημείων.
Τέλος η διαχρονική η αγάπη των Ιταλών τουριστών για τη Πάρο διαπιστώθηκε και από τις σημαντικές επαφές του Προέδρου της Τουριστικής Επιτροπής κ. Μικέ Λεοντή στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “BIT 2019” στο Μιλάνο.
Με πρωταρχικό στόχο την προώθηση του νησιού ως εναλλακτικού τουριστικού προορισμού και την ενίσχυση των τουριστικών ροών από την Ιταλική αγορά δίνοντας έμφαση σε θεματικούς τομείς, ο κ. Λεοντής είχε σειρά σημαντικών συναντήσεων με τουριστικούς παράγοντες, σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης, όπου συμμετείχε στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Εκατοντάδες Ιταλοί, εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού και δημοσιογράφοι, επισκέφθηκαν το stand της Πάρου, στέλνοντας θετικά μηνύματα και για τη φετινή σαιζόν.
Συγκεκριμένα έγιναν δεκάδες συναντήσεις με δημοσιογράφους με ξεχωριστή αυτή του National Geographic , με εταιρίες με προσωπικό άνω των 5.000 εργαζόμενων για διακοπές στο νησί και εκτός σεζόν , ενώ διαπιστώθηκε επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για ΑΜΕΑ τουρίστες καθώς και για περιπατητικό , καταδυτικό , γαμήλιο και θρησκευτικό τουρισμό .