Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά «Ανακαλύπτοντας την Αμερική»! Πρόγραμμα B2B συναντήσεων πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη από...

«Ανακαλύπτοντας την Αμερική»! Πρόγραμμα B2B συναντήσεων πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη από εκπροσώπους των «Πόλεων του Μεγαλέξανδρου»

Λίτσα Ημερίδου από τον ΠΟΤ, Γκρέτα Καματερού από τον ΕΟΤ και Θόδωρος Χαρτοματσίδης από το Filos Travel

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση New York Times Travel Show (25 – 27.1.19) ως συνεκθέτη στο περίπτερο του Ε.Ο.Τ. έδωσε το έναυσμα στις «Πόλεις του Μεγαλέξανδρου» να παρουσιάσουν σε τουριστικά γραφεία – εκθέτες, προερχόμενα από κάθε γωνιά των Ηνωμένων Πολιτειών, σταθμούς του πολιτιστικού τόξου της μακεδονικής επικράτειας.

Κατά τη διάρκεια επαγγελματικών συναντήσεων στην έκθεση

Πράγματι, κατά τη διάρκεια των κατ’ ιδίαν συναντήσεων με εκπροσώπους των προαναφερόμενων γραφείων παρουσιάσθηκαν:

–          Η πολιτιστική διαδρομή, που συνδέει την Αμφίπολη με τα Αρχαία Στάγειρα, τον Άθωνα, τα Σιδηροκαύσια και τη Θεσσαλονίκη,

–          Τα κορυφαία πολιτιστικά brands που συνθέτουν την εν λόγω περιήγηση,

–          Το πρόγραμμα περιπατητικών και ποδηλατικών περιηγήσεων της Ανατολικής Χαλκιδικής / Σιθωνίας,

–          Το μεσογειακό μοντέλο διακοπών και οι πολυτελείς υποδομές φιλοξενίας των περιοχών αυτών.

Εξετάζοντας επαγγελματικούς καταλόγους σε αμερικανικά περίπτερα

Παράλληλα, παρουσιάσθηκε σε ομογενειακές οργανώσεις της Νέας Υόρκης το πρόγραμμα με τίτλο «διακοπές στην πατρίδα», το οποίο εκπονήθηκε από τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού και απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε ομογενείς, προσφέροντάς τους οικονομικά προνομιακές καλοκαιρινές διακοπές σε επιλεγμένα καταλύματα της Ανατολικής Χαλκιδικής. D2D επαγγελματικές συναντήσεις στην περιοχή της Αστόρια εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν τα μέγιστα στη διοχέτευση του τουριστικού πακέτου στη νεουορκέζικη ομογενειακή αγορά.

Παρουσιάζοντας το trekking πρόγραμμα της Ανατολικής Χαλκιδικής

Η δικτύωση μακεδονικών «περιοχών με μεταλλευτική ιστορία» με αντίστοιχες των Η.Π.Α., του Καναδά, της Ισπανίας και της Σουηδίας χαρακτηρίσθηκε ως καινοτομία της θεματικής παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση της έκθεσης. Η παρέμβαση αναμένεται να ενεργοποιηθεί την επόμενη Άνοιξη, στοχεύοντας στην προσέλκυση συνεδρίων και ομάδων ειδικών επισκεπτών σε συγκεκριμένες περιοχές του Δικτύου.

Στο επικοινωνιακό πλάνο του 2019 έχει πλέον ενταχθεί ταξίδι εξοικείωσης, στο οποίο προβλέπεται να συμμετάσχουν επαγγελματίες ταξιδιωτικοί πράκτορες, που διακινούν στην ελληνική αγορά Αμερικανούς και έδειξαν ενδιαφέρον για το ενδεχόμενο τοποθέτησης του προορισμού στον κατάλογό τους.

«Η προοπτική μόλις φάνηκε, ο ορίζοντας μόλις άνοιξε» αναφέρει σε δήλωσή του ο Πρόεδρος Δ.Σ. του Δικτύου και Δήμαρχος Αμφίπολης Κώστας Μελίτος. «Δικτυώνουμε» λέει «στοχευμένα πόλεις, οικισμούς και τοπικούς φορείς με αντίστοιχους σε ολόκληρο τον κόσμο, στοχεύοντας ουσιαστικά σε όλες τις τουριστικές και πολιτιστικές αγορές. Η ταυτότητά μας είναι πανίσχυρη και τα brands μας διεθνώς αναγνωρίσιμα. Είμαστε λοιπόν σίγουροι για το προϊόν που έχουμε στα χέρια μας, γι’ αυτό που δημιουργούμε και γι’ αυτό που διοχετεύουμε. Αναδεικνύουμε το μακεδονικό γίγνεσθαι μέσα από ένα έργο, που βασίζεται στην ιστορική καταβολή και απαντά για λογαριασμό όλων όσοι κληθήκαμε να το υπηρετήσουμε».