- Ν. Παππάς: «Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ένα συγκροτημένο σύνολο δράσεων για την ελληνική startup κοινότητα, ώστε όχι μόνο να κρατήσουμε τα νέα μυαλά στην πατρίδα μας, αλλά να πείσουμε και κάποια από εκείνα που μετανάστευσαν να επιστρέψουν»
Σε συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη στήριξη των ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης φιλοξένησε 16 startups στην 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, Philoxenia 2018, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από 9 έως 11 Νοεμβρίου.
Μετά την επιτυχημένη παρουσία 128 ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης του Σεπτεμβρίου, με το #DigitalGreece στο περίπτερο 12, αλλά και την ιδιαίτερα παραγωγική συνάντηση των startuppers πρόσφατα στο Υπουργείο ΨΗΠΤΕ με τον Υπουργό, Νίκο Παππά και τον Υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στάθη Γιαννακίδη, οι εταιρείες που απευθύνονται στον κλάδο του Τουρισμού είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο b2b περιβάλλον της Philoxenia. Στο πλαίσιο της Διεθνούς Εκθέσεως Τουρισμού, οι startuppers πραγματοποίησαν πολυάριθμες συναντήσεις, οι οποίες αναμένεται σε σημαντικό βαθμό να οδηγήσουν σε επιχειρηματικές συμφωνίες. Μάλιστα, το περιβάλλον ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκό, αφού η κλαδική έκθεση για τον Τουρισμό κατέγραψε φέτος σημαντικά ανοδική πορεία, σημειώνοντας 15% αύξηση επισκεπτών.
Με την ευκαιρία της νέας δράσης του Υπουργείου για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, δήλωσε: «Οι startuppers είναι ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του αναπτυξιακού μέλλοντος της Ελλάδας, όπως το σχεδιάζουμε. Είναι υποχρέωση της Πολιτείας η -με κάθε τρόπο- στήριξη των νέων ανθρώπων, με τα φρέσκα μυαλά και τις καινοτόμες ιδέες, ώστε να προσεγγίσουν την ελληνική και τη διεθνή αγορά. Αποδείξαμε ότι το επιτυχημένο Digital Greece, με τις 128 startups του περιπτέρου 12, που έκλεψε την παράσταση στη ΔΕΘ, δεν ήταν ένα πυροτέχνημα. Ήταν μονάχα η αρχή ενός συγκροτημένου συνόλου δράσεων που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε για την ελληνική startup κοινότητα, ώστε όχι μόνο να κρατήσουμε αυτά τα νέα μυαλά στην πατρίδα μας, αλλά –γιατί όχι;- σιγά σιγά να πείσουμε και κάποια από εκείνα που μετανάστευσαν λόγω braindrain, να επιστρέψουν».
Αναλυτικά, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, φιλοξενήθηκαν στην 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, Philoxenia 2018, οι ακόλουθες startups: Advanced Battlefield Studies, Drop4sea, kleesto, FERRYHOPPER, Costa Nostrum, Syncbnb, Clio Muse, Diving in Greece, Made in Athens, SaMMY, Tellody, Spotlight POS-Spotfolio, Grekaddict.com, Boats Advisor®-the independent reviewing hub, 1DaySailingTrips, Jack & Jenny.