Τον χαρακτηρισμό του προορισμού που γίνεται πηγή έμπνευσης για ξεχωριστές διακοπές απέσπασε η Τήνος από τους επισκέπτες του περιπτέρου της στην έκθεση “Philoxenia” στη Θεσσαλονίκη, όπου, όπως και στο Λονδίνο, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον για το πολυδιάστατο τουριστικό της προϊόν. Στο πλαίσιο αυτό δόθηκε έμφαση στα ξεχωριστά χωριά που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον λόγω της αρχιτεκτονικής τους, της σύνδεσής τους με τη φύση αλλά και την αυθεντική φιλοξενία των κατοίκων, την τοπική γαστρονομία αλλά και τα μονοπάτια που οδηγούν σε τοπία που κόβουν την ανάσα.
«Η Μούσα του Αιγαίου συνεχίζει να μαγεύει- δήλωσε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Αναστασία Δεληγιάννη – χάρη στις εμπεριστατωμένες παρουσιάσεις που, σύμφωνα με τη στρατηγική προβολής που είναι σε εξέλιξη, «ξετυλίγουν» με μεθοδικό τρόπο όσα το νησί μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες του». Δίνοντας το «στίγμα» των μελλοντικών εκθεσιακών συμμετοχών αλλά και του γενικότερου πλαισίου μάρκετινγκ, η κυρία Δεληγιάννη τόνισε ότι στόχος του Δήμου είναι η χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας και πρωτότυπων πρακτικών για την προσέγγιση ποιοτικού τουρισμού που αποτελεί βασική προτεραιότητα για την αμφίπλευρη επέκταση της περιόδου αιχμής.
Στην έκθεση το Δήμο εκπροσώπησαν οι κ.κ. Καστανιάς και Κρητικός από το Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων και ο κ. Κελαϊδίτης που, πέρα από τους πολυάριθμους επισκέπτες και τις προγραμματισμένες επαγγελματικές συναντήσεις, υποδέχτηκαν την Υπουργό Τουρισμού κυρία Έλενα Κουντουρά και τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολο Τζιτζικώστα που έδειξαν ενδιαφέρον για το νησί και τη συγκροτημένη καμπάνια του.
Πολυεπίπεδη η φετινή παρουσία του Δήμου Τήνου στην έκθεση World Travel Market
Πολυεπίπεδη ήταν η φετινή παρουσία του Δήμου Τήνου στην έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον της διεθνούς τουριστικής αγοράς.
Σε ένα πλάνο τεσσάρων ημερών πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες επαφές, με χρήση σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας, με πράκτορες, δημοσιογράφους, bloggers και διαμορφωτές κοινής γνώμης όπου παρουσιάστηκαν και αναδείχθηκαν οι διαφορετικές πτυχές του τουριστικού προϊόντος του νησιού από τους εκπροσώπους του Δήμου.
Παράλληλα, με την υποστήριξη της Διεύθυνσης του ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας διοργανώθηκε ειδική παρουσίαση σε έγκριτους δημοσιογράφους έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων του βρετανικού τύπου σε αίθουσα του εκθεσιακού κέντρου. Μέσα από video και πλούσιο φωτογραφικό υλικό οι δημοσιογράφοι «ταξίδεψαν» στην Τήνο και εκδήλωσαν το ενδιαφέρον να επισκεφθούν το νησί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Η κυρία Έμυ Αναγνωστοπούλου, Διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ, φίλη και υποστηρίκτρια του νησιού, δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένη από τις ενέργειες προβολής που υλοποιούνται για την προσέγγιση της βρετανικής αγοράς.
Την παρουσίαση, που παρακολούθησαν πολλοί δημοσιογράφοι μεταξύ των οποίων ο κ. Saad Aldosari BBC Arabic News οι κυρίες Nayna Kanabar και Heidi Roberts food bloggers, η κυρία Lavina di Soouza travel blogger κ.α., έκανε η κυρία Βίκυ Λεβαντή εκπρόσωπος του Συλλόγου Ξενοδόχων Τήνου η οποία ανέλαβε και όλη την παρουσία στο περίπτερο του Δήμου και τις B2B συναντήσεις και απέσπασε τα συγχαρητήρια των παρευρισκόμενων για την αρτιότητά της.
Κυρίαρχο στοιχείο των συζητήσεων ήταν το βασικό μήνυμα της καμπάνιας της Τήνου ως η «Μούσα του Αιγαίου» και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που στηρίζουν τον προσδιορισμό. Με φύση που συνδυάζει το άγριο τοπίο του Βώλακα, τον ορεινό όγκο του Εξώμβουργου και τις παραλίες με τη χρυσή άμμο, με μονοπάτια που οδηγούν σε γραφικά χωριά με μοναδικά αρχιτεκτονικά και πολιτιστικά στοιχεία όπως η μαρμαροτεχνία και η καλαθοπλεκτική, με γαστρονομία που έχει τις ρίζες της στην ιστορική διαδρομή του νησιού, τα ήθη και τα έθιμα του καθώς και με θρησκευτική κουλτούρα, η Τήνος διαθέτει ένα σύνθετο τουριστικό προϊόν με ποιοτικά χαρακτηριστικά που απευθύνεται στις σύγχρονες ανάγκες του διεθνούς τουριστικού κοινού.
Η αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Αναστασία Δεληγιάννη εξέφρασε την ικανοποίηση της από τις επαφές και δήλωσε ότι ο Δήμος παραμένει σταθερός στην υλοποίηση του marketing plan και την ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της Τήνου που την τοποθετούν ως προορισμό για όλες τις εποχές. Για την υποστήριξη και την προώθηση της καμπάνιας έχει δημιουργηθεί μία σειρά από θεματικά video που θα προωθηθούν μέσω πλάνου στοχευμένης ψηφιακής προβολής. Και η κυρία Δεληγιαννη κατέληξε:
«Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα των συζητήσεων που δεν περιορίστηκαν μόνο στη βρετανική αγορά, αλλά κάλυψαν όλο το φάσμα των χωρών από τις όποιες προσβλέπουμε περαιτέρω αυξητική τάση σε επίπεδο επισκεψιμότητας».