Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά H καμπάνια με την Marketing Greece σε εξέλιξη για μια Δυναμική παρουσία...

H καμπάνια με την Marketing Greece σε εξέλιξη για μια Δυναμική παρουσία των Ιονίων νήσων στη διεθνή ταξιδιωτική αγορά

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με την Marketing Greece, βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη ψηφιακή καμπάνια, από τις αρχές του Σεπτέμβρη, για την προώθηση των νησιών του Ιονίου. Με βασικό όχημα την δυναμική ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreece.com της εν λόγω εταιρείας, με περισσότερες από 4.000.000 επισκέψεις το χρόνο, τα Ιόνια Νησιά απευθύνουν ανοικτή πρόσκληση στο ταξιδιωτικό κοινό και μοιράζονται μαζί του τη μοναδικότητά τους.

Canal d’amour – Σίδερι – Κέρκυρα

Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση του ενδιαφέροντος και της ελκυστικότητας των Ιονίων Νήσων ως τουριστικού προορισμού, προβάλλοντας τόσο τους φημισμένους όσο και τους λιγότερο γνωστούς προορισμούς που προσφέρουν όμως μοναδική πρόταση αξίας, τονίζει ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Σπύρος Γαλιατσάτος. Δυο ψηφιακά αφιερώματα, δημιουργημένα με την τεχνική του storytelling και με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, αναλαμβάνουν να ξεναγήσουν τους επισκέπτες στις φημισμένες παραλίες των Ιονίων Νήσων αλλά και να αναδείξουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα, το «χρώμα» και τις γεύσεις του κάθε νησιού που τα κάνει γοητευτικά και ξεχωριστά.

Nαυάγιο Ζάκυνθος

Με τίτλο «ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ, Σμαραγδί και απέραντο γαλάζιο γίνονται ένα», οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις γαλάζιες σπηλιές της Ζακύνθου, στα χωριά της Κέρκυρας, στη γαστρονομία της Κεφαλονιάς, στα «κρυμμένα» μυστικά της Λευκάδας και του Μεγανησίου, στη γαλήνη της Ιθάκης και στους ονειρεμένους Παξούς και τα Διαπόντια Νησιά.

Ασσος – Κεφαλονιά

Η ανάδειξη των Ιονίων Νήσων υλοποιείται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής το οποίο περιλαμβάνει:

  • Ανάπτυξη και προώθηση περιεχομένου σε 7 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Τούρκικα και Ρώσικα)
  • Ψηφιακή προβολή στην Κεντρική Σελίδα του Discovergreece.com (Top Story & Featured Story) αλλά και στις θεματικές ενότητες και τους αντίστοιχους προορισμούς
  • Καμπάνια προβολής στα Social Media του Discovergreece.com που σήμερα ξεπερνούν τα 1,2 εκατομμύρια followers
  • Video Promotion
  • Προβολή στο μηνιαίο Newsletter του Discovergreece.com
  • Αφιέρωμα Travel Blog Post “My view of Greece”
  • Ψηφιακή διαφήμιση και προώθηση σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα
Παξοί

Δεδομένου ότι ήδη τρέχει επίσης και άλλη καμπάνια, λέει ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, με το ‘Travel Channel’ και τις επόμενες ημέρες με το ‘CNN’ καθώς επίσης και την ‘GOOGLE’, που θα έχουν διάρκεια μέχρι τέλος του 2018, αλλά και σε συνάρτηση και με άλλες συνεχείς δράσεις, μπαίνουν οι βάσεις για ένα ακόμα καλύτερο 2019, ποσοτικά και ποιοτικά, στο τουριστικό και οικονομικό γίγνεσθαι των Ιονίων Νήσων.