Η Περιφέρεια Αττικής, στο πλαίσιο υλοποίησης του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την τουριστική προβολή της, για πρώτη φορά φέτος θα συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM Top Resa, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως τις 28 Σεπτεμβρίου 2018, ως συνεκθέτης στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού/ΕΟΤ.
Παράλληλα, στις 27 Σεπτεμβρίου, και στο πλαίσιο της Έκθεσης, διοργανώνει ειδική παρουσίαση (workshop), με τίτλο: «Αττική: ένας πολυδιάστατος προορισμός για διακοπές μικρής διάρκειας». Προσκεκλημένοι θα είναι επαγγελματίες του τουρισμού και δημοσιογράφοι, ενώ κατά τη διάρκεια του workshop θα παρουσιαστεί, τόσο το ιδιαίτερα σημαντικό γεωγραφικό και θεματικό χαρτοφυλάκιο τουριστικών προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η Περιφέρεια Αττικής, όσο και επίσημο υλικό τουριστικής προβολής του Γραφείου Συνεδρίων & Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (Athens Convention & Visitors Bureau – ACVB), καθώς και των Δήμων Πόρου και Ύδρας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη Διεθνής Έκθεση αποτελεί, τα τελευταία 40 χρόνια, την κορυφαία διοργάνωση για την ταξιδιωτική βιομηχανία στη Γαλλία, προσελκύοντας περισσότερους από 32.000 επαγγελματίες του τουρισμού. Πρόκειται για μια μοναδική ευκαιρία δικτύωσης των εκθετών με κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες, hosted buyers και διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Η Περιφέρεια Αττικής, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της τόσο στο workshop, όσο και στην Έκθεση, θα προβάλλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των επί μέρους τουριστικών προϊόντων της Αττικής, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις πολυποίκιλες δυνατότητες απόλαυσης μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών που προσφέρει, και οι οποίες την καθιστούν ασυναγώνιστη δέσμη τουριστικών προορισμών, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Η Περιφέρεια Αττικής θα υποδεχθεί το διεθνές κοινό στο Pavillion 7.2, Stand P026, παρουσιάζοντας το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα, τις υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες, τη γραφικότητα των νησιών της, την εμπνευσμένη γαστρονομία και τη θερμή ελληνική φιλοξενία, στοχεύοντας να προσεγγίσει με μεγαλύτερες αξιώσεις, χάρη στις ανανεωμένες προτάσεις της, τη γαλλική τουριστική αγορά, δημιουργώντας προοπτικές προώθησης νέων επιχειρηματικών συνεργασιών,οι οποίες θα συμβάλουν στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.