Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Tο τριετές στρατηγικό σχέδιο για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική

Tο τριετές στρατηγικό σχέδιο για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, μιλάει στην παρουσίαση του πλαισίου ενίσχυσης της οπτικοακουστικής παραγωγής. «Filming in Greece», στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, την Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018. ΑΠΕ ΜΠΕ/ΑΠΕ ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Υπό τον Πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνεδρίαση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής. 

Ο Πρωθυπουργός στην εισήγηση του τόνισε ότι το κλειδί για την αλλαγή της εικόνας της χώρας είναι η αξιοποίηση των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η προβολή της ανάκαμψης της οικονομίας και των μεταρρυθμίσεων που συμβαίνουν στην χώρα.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Πρωθυπουργός: 

«Το 2018 είναι το κρίσιμο έτος όπου αφήνουμε πίσω μας τα προγράμματα στήριξης και την ασφυκτική επιτροπεία και μεταβαίνουμε στην επόμενη μέρα για τη χώρα. Μια μέρα παραγωγής, δημιουργίας, βιώσιμης δίκαιης ανάπτυξης και οικονομικής δημοκρατίας.

Ένα ισχυρό nation brand αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη αυτών των στόχων καθώς λειτουργεί ως  άυλο κεφάλαιο που επηρεάζει άμεσα τον τουρισμό, τις επενδύσεις, τις εξαγωγές καθώς και κάθε άλλη πτυχή της οικονομικής και πολιτικής ζωής της ίδιας της χώρας και των κατοίκων της.

Η έξοδος από τα προγράμματα στήριξης και η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές εντείνουν τις διαδικασίες για την ανάληψη πρωτοβουλιών για την περαιτέρω βελτίωση της εικόνας της χώρας».

Στην συνεδρίαση παρουσιάστηκε το τριετές στρατηγικό σχέδιο για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική από τον Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας κ. Λευτέρη Κρέτσο, το οποίο αποτελεί τον οδικό χάρτη για την οικοδόμηση της νέας εικόνας της Ελλάδας στη μεταμνημονιακή εποχή.

Το ΣΕΕΠ κατά τη συνεδρίαση, αποφάσισε μεταξύ άλλων τη λήψη μέτρων και ειδικών προγραμμάτων ενημέρωσης για την προβολή της οικονομικής ανάκαμψης και τη βελτίωση της εικόνας της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό θα αναληφθούν πρωτοβουλίες που θα αφορούν σε προγράμματα προβολής της χώρας και του τουριστικού της προϊόντος στο εξωτερικό αλλά και αντίστοιχα προγράμματα στοχευμένα στο εγχώριο έντυπο και διαδικτυακό Τύπο.