Καινούριο αέρα στη Βραυρώνα φέρνει το opening του ανανεωμένου ξενοδοχείου Dolce Attica Riviera που ανήκει στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο ξενοδοχειακό brand των Dolce Hotels and Resorts. Πρόκειται για ένα υπέροχο παραθαλάσσιο θέρετρο στην Ανατολική Αττική, σε έναν ήσυχο αμμώδη κόλπο, σε κοντινή απόσταση από την Αθήνα και σε πολύ μικρή απόσταση από το Διεθνές Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Το Dolce Attica Riviera, το πρώτο παγκοσμίως franchise με το brand Dolce της Wyndham Hotel Group – της μεγαλύτερης αλυσίδας ξενοδοχείων στον κόσμο που έφερε στην Ελλάδα η Zeus International, προσφέρει μια άνετη διαμονή τόσο για παραθεριστές όσο και για business travelers. Κάθε ένα από τα 346 όμορφα διακοσμημένα δωμάτια, μπανγκαλόου και σουίτες διαθέτει μοντέρνες εσωτερικές πινελιές, φυσικό φως και ευρύχωρα μπάνια.
Το ξενοδοχείο διαθέτει σύγχρονες ανέσεις, εκπληκτική θέα και εξυπηρετικό προσωπικό. Οι μοναδικές εγκαταστάσεις αναψυχής το καθιστούν ιδανικό καταφύγιο για διακοπές ενώ η τοποθεσία του συνδυάζει εκπληκτικές εικόνες από τα αρχαία αξιοθέατα της περιοχής και τη μαγευτική παραλία που αξίζει κανείς να ανακαλύψει.
Παράλληλα οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε εστιατόρια που σερβίρουν ελληνικές λιχουδιές, όπως το ολοκαίνουριο Ammos, το Thea, το Filema A La Carte, καθώς και το Secret Restaurant δίπλα στην πισίνα και να χαλαρώσουν στα μπαρ του ξενοδοχείου, όπως το Ilios, Aria και το Galaxy, όπου το εκπληκτικό παραθαλάσσιo σκηνικό συμπληρώνεται με δημιουργικά κοκτέιλ και γευστικά σνακ δίπλα στην πισίνα και τους καταπράσινους κήπους.
Σε όσους επιζητούν την απόλυτη χαλάρωση, το Spa του Dolce Attica Riviera θα τους χαρίσει ένα απολαυστικό ταξίδι μέσα από την ωφέλιμη δύναμη της θαλασσοθεραπείας και ένα ευρύ φάσμα χαλαρωτικών μασάζ, περιποιήσεων προσώπου και σώματος. Εκτός από τζακούζι και ατμόλουτρα, το ξενοδοχείο παρέχει ένα σύγχρονο γυμναστήριο και ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων ευεξίας.
Αξίζει να σημειωθεί πως η εκπληκτική τοποθεσία, καθιστά το Dolce Attica Riviera ιδανική επιλογή για κάθε είδους εταιρική ή κοινωνική εκδήλωση. Οι επτά νέες, ευρύχωρες και λειτουργικές αίθουσες συνεδριάσεων είναι άρτια εξοπλισμένες με νέας τεχνολογίας μηχανήματα ενώ έχουν μέγιστη χωρητικότητα 1.700 ατόμων.
Ο Edwin Broers, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Wyndham Hotel Group, δήλωσε: «Από εξαιρετικές εκδηλώσεις μέχρι προορισμούς που εμπνέουν, τα Dolce Hotels and Resortsâ είναι ένα brand σχεδιασμένο να εμπνέει την ανακάλυψη και να μετατρέπει τις εμπειρίες των επισκεπτών σε κάτι αξέχαστο. Με εκπληκτική ιστορία, ζωντανή ατμόσφαιρα και γραφική ακτογραμμή, το περιβάλλον του Dolce Attica Riviera αποτελεί το τέλειο σκηνικό για να προσφέρει στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία και είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε το εμπορικό αυτό σήμα σε αυτόν τον συναρπαστικό προορισμό με τον αξιόπιστο συνεργάτη μας την Zeus International».
Ο Χάρης Σιγανός, Διευθύνων Σύμβουλος της Zeus International και στρατηγικός συνεργάτης της Wyndham Hotel Group δήλωσε: «Για όλους εμάς στη Zeus International, το Dolce Attica Riviera είναι ένας λόγος για να νιώθουμε υπερήφανοι. Πέρα από το γεγονός πως αποτελεί ένα ξενοδοχείο-κόσμημα για την ευρύτερη Ανατολική Αττική, είναι παράλληλα και το πρώτο παγκοσμίως franchise με το brand Dolce της Wyndham Hotel Group. Πρόκειται για μια ολοκαίνουργια πρόταση μόλις μερικά χιλιόμετρα μακριά από τον αστικό ιστό, η οποία είμαστε βέβαιοι πως θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και πόλο έλξης επισκεπτών που επιθυμούν να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία διαμονής».
Τα Dolce Hotels & Resortsâ αποτελούν μέλος της Wyndham Hotel Group, του ξενοδοχειακού κολοσσού που διαθέτει πάνω από 8.400 ξενοδοχεία με 20 brands σε 80 χώρες. Το Dolce Attica Riviera αποτελεί την τελευταία προσθήκη στο αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο της Wyndham Hotel Group στην Ελλάδα, το οποίο περιλαμβάνει επίσης ξενοδοχεία σε τοποθεσίες όπως η Αθήνα και το Λουτράκι.
Επίσης, τα Dolce Hotels & Resortsâ συμμετέχουν στο Wyndham Rewards®, ένα επαναστατικό και εύχρηστο loyalty program από την Wyndham Hotel Group, το οποίο προσφέρει στα 55 εκατομμύρια μέλη του, πόντους που μπορούν να εξαργυρώσουν με τη διαμονή τους στα ξενοδοχεία του ομίλου σε όλο τον κόσμο και αποτελεί το καλύτερο πρόγραμμα ανταμοιβών σε αλυσίδα ξενοδοχείων μεγάλης κλίμακας.