Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά ITB 2018: Η Θεσσαλονίκη αποκόμισε κέρδη από μία απαιτητική αγορά

ITB 2018: Η Θεσσαλονίκη αποκόμισε κέρδη από μία απαιτητική αγορά

Σειρά επαφών με tour operators τόσο από τη Γερμανία όσο και από την κεντρική και τη βόρεια Ευρώπη είχαν ο Πρόεδρος και μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια της διεθνούς εκθέσεως ΙΤΒ 2018, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο από τις 07 ως τις 11 Μαρτίου. Στη διοργάνωση συμμετείχαν ο Πρόεδρος της ΕΞΘ, κ. Ανδρέας Μανδρίνος, ο Αντιπρόεδρος κ. Κωσταντίνος Τορνιβούκας, ο Γενικός Γραμματέας κ. Σωκράτης Κίρτσιος και η υπεύθυνη Μάρκετινγκ του προορισμού κα Χρύσα Σαραβέλου.

Τα στελέχη που εκπροσώπησαν τη Θεσσαλονίκη είχαν συναντήσεις με τουριστικούς παράγοντες διεθνούς εμβέλειας, αποκομίζοντας από όλες τις επαφές θετικά αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν επαφές με τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες στον κόσμο (TUI, Thomas Cook, Der Touristic, Jet2.com), με την αεροπορική εταιρία “EasyJet”, ενώ στα πλαίσια της επικείμενης γραμμής της αεροπορικής εταιρίας “Qatar Airways” Θεσσαλονίκη – Doha, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με εκπροσώπους της εταιρίας ανοίγοντας έναν κύκλο συνεργασίας για κοινές δράσεις marketing. Τέλος, συμμετείχαν στα “ITB Speed Networking” – πεντάλεπτα meetings μεταξύ εκθετών και buyers με στόχο το κλείσιμο συνεργασιών -, ενώ πραγματοποιήθηκε και επαφή με την κα Ειρήνη Βάρδα VP sales and marketing του MKG Group, εξειδικευμένου ομίλου ερευνών αγοράς για την τουριστική & ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Τα μηνύματα που αποκόμισε συνολικά η αντιπροσωπεία των ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης από μια απαιτητική αγορά όπως αυτή της κεντρικής Ευρώπης, ήταν ιδιαίτερα θετικά. Το γεγονός ότι οι Γερμανοί τουρίστες δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη αποτυπώθηκε και στα στοιχεία της ΕΞΘ σύμφωνα με τα οποία το 2017 πραγματοποιήθηκαν 81.998 διανυκτερεύσεις Γερμανών αριθμός αυξημένος κατά 24,19% σε σχέση με το 2016 οπότε καταγράφηκαν 66.028 διανυκτερεύσεις. Εξάλλου σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΤ Γερμανίας, η έρευνα των Γερμανών στο διαδίκτυο για ξενοδοχεία στην Ελλάδα το δίμηνο Δεκέμβριος 2017-Ιανουάριος 2018 αυξήθηκε κατά 51% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Επίσης, τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι οι Γερμανοί επιμηκύνουν το διάστημα των διακοπών τους μέχρι τον Νοέμβριο.

Στην έκθεση η ΕΞΘ συμμετείχε ως συν-εκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ, με ξεχωριστό booth μαζί με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής & Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, ο οποίος εκπροσωπήθηκε από την Πρόεδρο του και Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κα Παρασκευή Πατουλίδου. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εκπροσωπήθηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Αλέξανδρο Θάνο. H προσέλευση ενδιαφερομένων ήταν μεγάλη τόσο τις τρεις πρώτες μέρες που αφορούσε τους επαγγελματίες του τουρισμού, όσο και τις δύο επόμενες όπου η έκθεση ήταν ανοιχτή και για το κοινό.