Αρχική Δήμοι Η στοχευμένη στρατηγική της Ίου στην έκθεση ITB

Η στοχευμένη στρατηγική της Ίου στην έκθεση ITB

Σε οργανωμένη βάση λειτούργησε για ακόμη μία χρονιά η συμμετοχή του Δήμου Ιητών στην ITB, τη διεθνή έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο, την περίοδο 7-11 Μαρτίου 2018. Στο πρωτότυπο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,  πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό του Δήμου Ιητών, με έμφαση στα ανώτερα εισοδηματικά στρώματα και τον Τουρίστα με ειδικά ενδιαφέροντα, δεκάδες προγραμματισμένες συναντήσεις με bloggers για ειδικές μορφές Τουρισμού, τηλεοπτικούς παραγωγούς, δημοσιογράφους που συνεργάζονται με Γερμανικές και Αυστριακές εφημερίδες και εκπροσώπους καθιερωμένων Τour Operators. Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν οι δραστηριότητες, το μονοπάτια, ο θαλάσσιος Τουρισμός, τα εξαιρετικά τοπικά προϊόντα οι ποιοτικέ υπηρεσίες. Αξίζει να αναφερθεί η ανταπόκριση που είχε ο προορισμός στο stand της Ίου από εν δυνάμει ταξιδιώτες όλων των ηλικιών καθώς “αξιοποιούνται πλέον όλα τα εφόδια που διαθέτει ο προορισμός ώστε να έχει φίλους και όχι πελάτες και να στοχεύσει στον επισκέπτη εκείνον που θα αγαπήσει όλες τις διαστάσεις του νησιού, από τις ειδυλλιακές παραλίες  μέχρι τις αυθεντικές γεύσεις, τον πολιτισμό και την ιστορία και θα επιδιώξει να μας επισκεφτεί ξανά και ξανά, συστήνοντας την Ίο στον κύκλο του” επισημαίνει η κυρία Άντζελα Φάκου, Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου που σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις προβολής και επανατοποθέτησης της Ίου σε συνεργασία με επαγγελματίες, τοπικούς φορείς και της εταιρία Τουριστικού Marketing Remake. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.