Tο ξενοδοχείο KUBIC ATHENS HOTEL βραβεύτηκε ως το «Smart Hotel of the Year» στα πλαίσια του θεσμού των Hotel Tech Awards 2018.
Η βράβευση αυτή αποτελεί μια εξαιρετικά τιμητική διάκριση και παράλληλα μια αναγνώριση της προσπάθειας για την δημιουργία και στην Ελλάδα μιας κατηγορίας προηγμένων τεχνολογικά ξενοδοχείων. Τα smart hotels αποτελούν την «νέα είσοδο» στον τομέα της φιλοξενίας και παράλληλα το μοντέλο λειτουργίας που τα επόμενο χρόνια θα χαρακτηρίζει τον τρόπο παροχής των υπηρεσιών και την θεαματικότητα των ξενοδοχείων παγκοσμίως.
Στα πλαίσια αυτής της νέας αγοράς, το KUBIC ATHENS HOTEL αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια στην χώρας μας, στον τομέα των smart hotels.
Το τεχνολογικό υπόβαθρο του KUBIC ATHENS HOTEL περιλαμβάνει ΚΝΧ τεχνολογία για όλες τις λειτουργίες του. Μέσω του ΚΝΧ και ενός tablet ( Samsung) συντονίζονται από τον πελάτη, ο κλιματισμός κάθε δωματίου ( VRV Samsung), o φωτισμός των δωματίων και τα σενάρια φωτισμού, τα στόρια, η τηλεόραση ( LG 43” 4K ) που συγχρόνως εκτός από την λειτουργία της ως δέκτη τηλεόρασης, λειτουργεί και ως πομπός wifi και εσωτερικού καναλιού μετάδοσης πληροφόρησης και μηνυμάτων, του ξενοδοχείου προς τους πελάτες του, σε πραγματικό χρόνο. Όλες οι ξενοδοχειακές διαδικασίες μπορούν να υλοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου, ακόμη και πριν την άφιξη του πελάτη, εφόσον ο πελάτης κατεβάσει στο κινητό την εφαρμογή ( mobile app) μπορεί να κάνει check in στο δωμάτιο του από το κινητό, στο οποίο στη συνέχεια θα παραλάβει το ηλεκτρονικό-Bluetooth- κλειδί για να μπει στο δωμάτιο του. To ξενοδοχείο διαθέτει snack bar που λειτουργεί 24/7, γυμναστήριο και roofgarden. Το διαθέσιμο wifi στους πελάτες φθάνει σε ταχύτητες 100 mbps.
Το βραβείο για λογαριασμό του KUBIC ATHENS HOTEL παρέλαβε από τον Γενικό γραμματέα τουριστικής προβολής του Υπουργείου τουρισμού κύριο Γιώργο Τζιάλλα, ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Γιώργος Τσακίρης, ο οποίος αφού ευχαρίστησε την οργανωτική επιτροπή για αυτή την βράβευση τόνισε την ανάγκη υιοθέτησης, έστω και σταδιακά, της τεχνολογίας από όλους τους ξενοδόχους η οποία σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπηρεσιών θα αποτελέσουν την γραμμή άμυνας των Ελληνικών ξενοδοχείων σε ένα διεθνές, διαρκώς εντεινόμενο, ανταγωνιστικό περιβάλλον.