Home Ειδήσεις στα Ελληνικά EMITT: Ένα ανοιχτό παράθυρο που βλέπει… Θεσσαλονίκη

EMITT: Ένα ανοιχτό παράθυρο που βλέπει… Θεσσαλονίκη

Ο κ. Ανδρέας Μανδρίνος, πρόεδρος της ΕΞΘ και η κ. Χρύσα Σαραβέλου, υπεύθυνη Marketing της ΕΞΘ

Μ’ ένα πλατύ χαμόγελο και το αίσθημα της ικανοποίησης ότι η Θεσσαλονίκη είναι η πιο γνωστή πόλη της Ελλάδας για τους Τούρκους Tour Operators επέστρεψε η αντιπροσωπεία της ΕΞΘ από την 22η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού & Ταξιδιών Ανατολικής Μεσογείου EMITT 2018. Η διοργάνωση, που έλαβε χώρα για ακόμη μια χρονιά στην Κωνσταντινούπολη είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες σε διεθνές επίπεδο και κάθε χρόνο συγκεντρώνει το παγκόσμιο ενδιαφέρον του τουρισμού με τη συμμετοχή χιλιάδων tour operators και εκατοντάδων εκθετών από όλον τον κόσμο.

Τόσο ο πρόεδρος της ΕΞΘ, κ. Ανδρέας Μανδρίνος όσο και η υπεύθυνη Marketing κ. Χρύσα Σαραβέλου διαπίστωσαν ότι η αναγνωρισιμότητα της Θεσσαλονίκης είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Το σπίτι του Kemal Atatourk κρατά αυξημένο το ενδιαφέρον των Τούρκων πολιτών αλλά και τα υπόλοιπα αξιοθέατα της πόλης, δεν αφήνουν αδιάφορους τους επισκέπτες της γειτονικής χώρας.

H κ. Χρύσα Σαραβέλου, υπεύθυνη Marketing της ΕΞΘ και η κ. Evrim Donuklar outgoing Manager του Coral Travel Türkiye

Γεγονός που αποδεικνύεται από τα στοιχεία της ΕΞΘ, σύμφωνα με τα οποία, οι Τούρκοι επισκέπτες το 2017 κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στη λίστα αλλοδαπών πολιτών που επέλεξαν τη Θεσσαλονίκη για τη διαμονή τους. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι διανυκτερεύσεις των Τούρκων το 2017 ανήλθαν σε 88.531 ενώ το 2016 σε 81.947. Η αύξηση των διανυκτερεύσεων ορίζεται στο 8,03 %, ενώ και τις δύο χρονιές οι Τούρκοι τουρίστες και επιχειρηματίες ανέδειξαν τη Θεσσαλονίκη σε κορυφαίο προορισμό.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η υπεύθυνη Marketing της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Χρύσα Σαραβέλου, έκανε B2B συναντήσεις στα πλαίσια του speednetworking που διοργάνωσε το travel work shop και στις οποίες η ΕΞΘ είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με tour operators από χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, η Ινδία, τα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Αμερική, κάνοντας μια προσπάθεια προσέλκυσης επαφών και επικοινωνίας με αγορές στις οποίες μελλοντικά θέλουμε να στοχεύσουμε. «Εξάλλου η επερχόμενη απευθείας αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Dubai από τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, αναμένεται να αυξήσει το ενδιαφέρον των Αράβων τουριστών για την πόλη μας», τόνισε η υπεύθυνη Marketing της ΕΞΘ, κ. Χρύσα Σαραβέλου.

Ανάλογο ενδιαφέρον συνάντησε η αντιπροσωπεία της ΕΞΘ και από τους τουριστικούς πράκτορες από Μέση Ανατολή και Αραβικά Εμιράτα. Σημαντικές επαφές έγιναν και με εκπροσώπους Βαλκανικών και Ευρωπαϊκών χωρών που συμμετείχαν στην έκθεση ενώ έντονο ήταν το ενδιαφέρον των Βρετανών συμμετεχόντων στην διοργάνωση για τη Θεσσαλονίκη.

Η ΕΞΘ συμμετείχε στην ΕΜΙΤΤ 2018 ως συν-εκθέτης στον ειδικό χώρο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Στη φετινή διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε από τις 25 ως τις 28 Ιανουαρίου στην Κωνσταντινούπολη έλαβαν μέρος περισσότεροι από 1.065 εκθέτες, 600 hosted buyers από 106 χώρες, ενώ καταγράφηκαν 54.364 επισκέπτες και έγιναν 7.000 συναντήσεις.

Greek Island Domestic Sea Schedules / Ferry Schedules

Τα αεροπορικά εισιτήρια της κας Σαραβέλου ήταν μια προσφορά της Aegean Airlines.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.