Με στόχο την ανάδειξη της ποιότητας ως κινητήριου μοχλού ανάπτυξης του τουρισμού και την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών, το 40ο Ετήσιο Ξενοδοχειακό Συνέδριο του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων, με τίτλο «Προχωρώντας μπροστά διευρύνοντας τη συνολική εμπειρία του πελάτη», υποδέχθηκε τη Marketing Greece την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018 στη Λευκωσία.
Η Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, στο πλαίσιο της ομιλίας της παρουσίασε το όραμα, τη φιλοσοφία και τους στόχους της εταιρείας. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη μέχρι σήμερα πορεία και κατακτήσεις της εταιρείας, αναδεικνύοντας τη σημασία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος, καθώς και τη δυναμική που προκύπτει μέσα από τις στρατηγικές συνεργασίες.
«Με άξονα το τρίπτυχο συνεργασία, τεχνογνωσία και δέσμευση, η Marketing Greece έχει σήμερα να επιδείξει ένα αξιόλογο και αξιέπαινο έργο που οφείλεται πρωτίστως στην πρωτοβουλία ίδρυσης της από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος» τόνισε η κα Δρέττα και συνέχισε «Η παρουσία μας στο 40ο Ετήσιο Ξενοδοχειακό Συνέδριο του ΠΑΣΥΞΕ ως βέλτιστη πρακτική αποδεικνύει ότι η πρωτοποριακή μας φύση και δράση αποτελεί παράδειγμα και για άλλες χώρες, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας δίνει ένα ακόμα κίνητρο να συνεχίσουμε με προσήλωση το έργο μας».