- Οι αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να πετυχαίνουν νέα ρεκόρ επιβατών και πληρότητας
- 9,3 εκατομμύρια επιβάτες πέταξαν με τις αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa τον Δεκέμβριο – 19,9% περισσότεροι σε σχέση με το προηγούμενο έτος
- Οι Point-to-point συνδέσεις αποτελούν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης των αεροπορικών εταιρειών του Ομίλου Lufthansa
- Ο συντελεστής πληρότητας βελτιώθηκε κατά 1,1% φτάνοντας το 78,9%
- Ο δείκτης “currency adjusted yield “συνεχίζει να αναπτύσσεται θετικά
Τον Δεκέμβριο του 2017, οι αεροπορικές εταιρείες του Oμίλου Lufthansa καλωσόρισαν περίπου 9,3 εκατομμύρια επιβάτες παρουσιάζοντας αύξηση 19,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Οι προσφερόμενες χιλιομετρικές θέσεις αυξήθηκαν κατά 14,2%, ενώ ταυτόχρονα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,9%. Ο συντελεστής πληρότητας βελτιώθηκε αναλόγως κατά 1,1% σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2016 φθάνοντας το 78,9%. Συνολικά, κατά το 2017 οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa υποδέχτηκαν περίπου 130 εκατομμύρια επιβάτες στα αεροσκάφη τους επιτυγχάνοντας νέο ρεκόρ επιβατών. Ο συντελεστής πληρότητας για τις 1,1 εκατομμύρια πτήσεις του περασμένου έτους παρέμεινε στο επίπεδο ρεκόρ 80,9%.
Ο δείκτης “currency adjusted yield” συνέχισε να αναπτύσσεται θετικά τον Δεκέμβριο του 2017. Η ικανότητα μεταφοράς φορτίου αυξήθηκε κατά 6,6% σε ετήσια βάση, ενώ οι πωλήσεις υπηρεσιών cargo αυξήθηκαν κατά 5,8% στα έσοδα ανά χιλιομετρικό τόνο. Ως αποτέλεσμα, τον μήνα Δεκέμβριο ο συντελεστής πληρότητας στον τομέα μεταφοράς φορτίου μειώθηκε κατά 0,5%. Συνολικά, η ικανότητα μεταφοράς φορτίου 2017 ήταν 3,3% υψηλότερη από ό,τι το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, οι πωλήσεις στο τομέα των εμπορευμάτων την περίοδο αυτή αυξήθηκαν κατά 7,4%, με αποτέλεσμα ο συντελεστής πληρότητας να αυξηθεί κατά 2,7% σε σχέση με το 2016.
Network Airlines
Τον Δεκέμβριο του 2017 οι Network Airlines του Ομίλου Lufthansa – Lufthansa German Airlines, SWISS και Austrian Airlines – μετέφεραν συνολικά 7 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 7,4% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2016. Τον ίδιο μήνα αυξήθηκαν και οι προσφερόμενες χιλιομετρικές θέσεις κατά 4,5% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, ενώ ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 5,8% αυξάνοντας τον συντελεστή πληρότητας κατά 1% στο 78,7%. Το 2017, οι Network Airlines του Ομίλου μετέφεραν συνολικά 97,4 εκατομμύρια επιβάτες, δηλαδή 6,8% περισσότερους σε σχέση με το 2016. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο συντελεστής πληρότητας για τις Network Airlines αυξήθηκε κατά 2,1% φτάνοντας το 81,1%.
Η Lufthansa German Airlines μετέφερε 4,7 εκατομμύρια επιβάτες τον Δεκέμβριο του 2017, σημειώνοντας αύξηση 7,3% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η αύξηση των προσφερόμενων χιλιομετρικών θέσεων κατά 4,2% τον Δεκέμβριο αντιστοιχεί σε αύξηση των πωλήσεων κατά 5,1%. Επιπλέον, ο συντελεστής πληρότητας έφτασε το 79,2%, δηλαδή 0,7 % υψηλότερα από το επίπεδο του προηγούμενου έτους. Το 2017, η Lufthansa German Airlines μετέφερε 66,2 εκατομμύρια επιβάτες, 6,1% περισσότερους σε σχέση με το 2016, ενώ ο συντελεστής πληρότητας έφτασε το 81,6%, σημειώνοντας αύξηση 2,5%.
Point–to–Point Airlines
Οι αεροπορικές εταιρείες Point-to-Point του Ομίλου Lufthansa – Eurowings (συμπεριλαμβανομένης της Germanwings) και Brussels Airlines – μετέφεραν τον Δεκέμβριο του 2017 περίπου 2,4 εκατομμύρια επιβάτες, εκ των οποίων οι 2,1 εκατομμύρια επιβιβάστηκαν σε πτήσεις κοντινών αποστάσεων και 251.000 πέταξαν προς διηπειρωτικούς προορισμούς – μεγέθη που αντιστοιχούν σε αύξηση κατά 80,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η χωρητικότητα για τον μήνα Δεκέμβριο σημείωσε άνοδο κατά 107,2% συγκριτικά με τον Δεκέμβριο 2016, ενώ ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 113%, με αποτέλεσμα ο συντελεστής πληρότητας να αυξηθεί κατά 2,2% φτάνοντας στο 79,4%.
Όσον αφορά τις πτήσεις κοντινών αποστάσεων, οι Point-to-Point αεροπορικές εταιρείες ενίσχυσαν τη χωρητικότητά τους κατά 77,7% και τον όγκο πωλήσεων κατά 90,1%, με αποτέλεσμα αύξηση του συντελεστή πληρότητας στο 77,0% (άνοδος 5% σε σύγκριση με το Δεκέμβριο του 2016). Την ίδια περίοδο ο συντελεστής πληρότητας στις διηπειρωτικές πτήσεις μειώθηκε κατά 5,7% κι έφτασε το 82,7%, ακολουθώντας την αύξηση της χωρητικότητας κατά 170,1% και του όγκου πωλήσεων κατά 152,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Το 2017 οι Point-to-Point αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa μετέφεραν συνολικά 32,6 εκατομμύρια επιβάτες – 77% περισσότερους συγκριτικά με το προηγούμενο έτος – ενώ ο συντελεστής πληρότητας άγγιξε το 79,9%, σημειώνοντας άνοδο 0,3% σε σχέση με το 2016.