Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Athens ASTA Destination Expo 2018: Δυναμική επανεκκίνηση της αμερικανικής τουριστικής αγοράς για την...

Athens ASTA Destination Expo 2018: Δυναμική επανεκκίνηση της αμερικανικής τουριστικής αγοράς για την Ελλάδα

Μεγάλη ώθηση στις τουριστικές ροές στη χώρα μας από τις ΗΠΑ, με προοπτικές ακόμα και για διπλασιασμό τους μέσα στα επόμενα χρόνια, αναμένεται να δώσει η διοργάνωση του ετήσιου περιφερειακού συνεδρίου των Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων, ASTA Destination Expo που θα διοργανωθεί στην Αθήνα το 2018 (14-17 Απριλίου).


Το συνέδριο θα αποτελέσει μια μοναδική ευκαιρία για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις να αναδείξουν τις υπηρεσίες και τους προορισμούς τους και να διευρύνουν ουσιαστικά τα οφέλη τους από την αμερικανική τουριστική αγορά.

Παράλληλα, θα συμβάλλει αποφασιστικά στην προβολή της Ελλάδας στην αμερικανική τουριστική αγορά, καθώς προωθητικές ενέργειες για την Ελλάδα θα βρίσκονται σε εξέλιξη πριν αλλά και μετά τις εργασίες του συνεδρίου.

Τόσο ο αντιπρόεδρος της Αmerican Society of Travel Agents (ASTA) κ. Robert Duglin όσο και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA), κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργάνωσε η Ομοσπονδία την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο King George, με επίσημο προσκεκλημένο τον αμερικανό εκπρόσωπο της ASTA, υπογράμμισαν ότι η διοργάνωση θα συμβάλλει καταλυτικά σε ένα δυναμικό restart της αμερικανικής αγοράς για την Ελλάδα.

Μιλώντας ενώπιον δεκάδων ελληνικών τουριστικών γραφείων και τουριστικών επιχειρήσεων, έδωσαν έμφαση στο πώς η ελληνική πλευρά θα καταφέρει να επιτύχει συνεργασίες με αμερικανούς επαγγελματίες και παρουσίασαν το προφίλ των τουριστικών γραφείων από τις ΗΠΑ που θα συμμετάσχουν στο συνέδριο.

Μέσα από τις εργασίες του Athens ASTA Destination Expo, τουριστικοί πράκτορες και ξενοδόχοι θα έχουν μια μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με μια αγορά εκατοντάδων έμπειρων τουριστικών γραφείων από τις ΗΠΑ μέσα σε ένα τριήμερο.

Ο κ. Duglin έδωσε χρήσιμες συμβουλές στα ελληνικά τουριστικά γραφεία (suppliers), ως προς τον τρόπο που θα πρέπει να παρουσιάσουν το προϊόν τους στους αμερικανούς επαγγελματίες (buyers), ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη από τις επαγγελματικές συναντήσεις.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε ο γ.γ. του ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, ο οποίος διαβεβαίωσε οτι το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ θα στηρίξουν τη διοργάνωση. 

Η Ελλάδα βρίσκεται αρκετά ψηλά στις πωλήσεις των ανεξάρτητων τουριστικών γραφείων στις ΗΠΑ (NACTA), με τα ελληνικά νησιά να συγκεντρώνουν μερίδιο 8% και την Αθήνα να περιλαμβάνεται στους 16 δημοφιλέστερους προορισμούς (στοιχεία του 2015).

Όσον αφορά το προφίλ των αμερικανικών τουριστικών γραφείων, τα ομαδικά ταξίδια αντιπροσωπεύουν το 22% των ετήσιων πωλήσεών τους και οι πωλήσεις που σχετίζονται με ταξίδια αναψυχής έχουν μερίδιο 82% στο σύνολο των ετήσιων πωλήσεων. Τα οργανωμένα πακέτα διακοπών αντιστοιχούν στο 21% των πωλήσεων, η κρουαζιέρα στο 26%, οι αερομεταφορές στο 20% και τα ξενοδοχεία στο 26%. Το 82% των αμερικανών πρακτόρων, μάλιστα, θεωρεί τα fam trip έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο στις πωλήσεις για έναν προορισμό.

Το ενδιαφέρον συμμετοχής από αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες εντείνεται συνεχώς ενώ έχουν σχεδόν συμπληρωθεί και οι θέσεις ελληνικών τουριστικών γραφείων για b2b συναντήσεις.

Πρόκειται για την 3η διοργάνωση συνεδρίου της ASTA στην Αθήνα. Είχε προηγηθεί το 37ο ετήσιο ASTA World Travel Congress τον Οκτώβριο του 1967, καθώς και το 1987, όταν το συνέδριο συνέβαλλε στην άρση της ταξιδιωτικής οδηγίας για Ελλάδα και διπλασίασε τους αμερικανούς τουρίστες στη χώρα ένα χρόνο μετά.

H ASTA εκπροσωπεί ταξιδιωτικές εταιρίες και τουριστικά γραφεία από τις ΗΠΑ και αντιπροσωπεύει το 82% του συνόλου των ταξιδιωτικών κρατήσεων μέσω τουριστικού γραφείου. Επιπλέον, στο συνέδριο εκπροσωπούνται και 1.800 μέλη, ανεξάρτητα τουριστικά γραφεία, ταξιδιωτικοί σύμβουλοι και suppliers από τις ΗΠΑ, που εντάσσονται στην ομπρέλα της NACTA.