Το ανανεωμένο και καλαίσθητο περίπτερο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στην 33η Philoxenia, έκλεψε τις εντυπώσεις και απέσπασε πολλά «μπράβο». Φέτος, οι ξενοδόχοι της πόλης καλωσόρισαν τους επισκέπτες της Έκθεσης σε ανακαινισμένο χώρο του περιπτέρου 13 με φρέσκο αέρα, στοχευμένο design, έμφαση στη λεπτομέρεια και αναλυτική προβολή όλων των χαρακτηριστικών του προορισμού που τον κάνουν να αγαπιέται και να ξεχωρίζει.
Το δίδυμο Φιλήμων Τριανταφύλλου ως σχεδιαστής – Ιόλη Πλαστήρα ως αρχιτέκτονας, έδωσε τον καλύτερό του εαυτό και δημιούργησε ένα φιλόξενο χώρο, αντάξιο της προσωπικότητας του προορισμού. Το θέμα που επιλέχθηκε ήταν το “Skg from Α to Z”, μαζί με τον κωδικό της πόλης 2310. Δηλαδή, ο προορισμός Θεσσαλονίκη από το Α ως το Ω που περιλαμβάνει όλα όσα θέλει να μάθει ο επισκέπτης της, με ιδιαίτερη έμφαση στα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά του προορισμού (Α for Alexander & History, B for Byzantine & Culture, C for Cuisine & Gastronomy κ.λπ.). Ο Πρόεδρος, τα Μέλη του Δ.Σ. και τα στελέχη της ΕΞΘ υποδέχθηκαν τους επαγγελματίες και το κοινό στο περίπτερο, αναλύοντας τις δυνατότητες του προορισμού στον τουριστικό τομέα, τις εναλλακτικές επιλογές και τις δυνατές εμπειρίες που προσφέρει.
Στόχος οι νέες αγορές
Φέτος, η στόχευση της ΕΞΘ επικεντρώθηκε στην προσπάθεια διείσδυσης του προορισμού σε νέες αγορές. Ανάμεσα στα δεκάδες προγραμματισμένα ραντεβού ήταν και αυτά με επαγγελματίες από το εξωτερικό που επιθυμούν για πρώτη φορά να εντάξουν την Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη στα πακέτα τους, ώστε να προωθηθούν καινούργιες συμφωνίες για εξειδικευμένα κοινά.
Η Marketing Manager της ΕΞΘ κα Χρύσα Σαραβέλου πραγματοποίησε επαφές με hosted buyers από Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, ΗΠΑ, Κίνα, Νορβηγία, Ιταλία, Ρωσία, Δανία, Γεωργία, Πολωνία, Κύπρο και Σαουδική Αραβία.
Η Θεσσαλονίκη επιλέχθηκε από τους ξένους επαγγελματίες ως ένας ασφαλής ευρωπαϊκός προορισμός, εναλλακτικός και ανεξερεύνητος για ένα σημαντικό κομμάτι της ταξιδιωτικής κοινότητας, με ιστορικούς θησαυρούς και σημαντικές πολιτιστικές παραμέτρους. Η στροφή νέων διεθνών αγορών προς την Ελλάδα ωφελήθηκε από τη συγκυρία των πρόσφατων εξελίξεων στη Μεσόγειο που οδηγεί μεγάλα γραφεία του εξωτερικού σε αναζήτηση άλλων διεξόδων (πχ η κατάσταση στην Τουρκία και την Αίγυπτο, η μεγάλη πληρότητα που εμφανίζει η Ισπανία κ.α.)
Εξάλλου, με αφορμή τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia και σε συνέχεια των επαφών στην WTM που διοργανώθηκε πριν λίγες ημέρες στο Λονδίνο, η ΕΞΘ προσκάλεσε στη Θεσσαλονίκη τον εκπρόσωπο ενός από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς οργανισμούς του κόσμου, τον κ. Stephane Joly, Flight & Airport Subsidy Manager του έγκριτου Thomas Cook Group. Ο κ. Joly φιλοξενήθηκε από την αλυσίδα “The Luxury Hotels”, στα ξενοδοχεία Mediterranean Palace και Grand Palace.
Στους περίπου 120 hosted buyers της Έκθεσης προσφέρθηκε thessbrunch από τα ξενοδοχεία Hyatt Regency Thessaloniki και Porto Palace, σε συνεργασία με τη ΔΕΘ – HELEXPO και με τη υποστήριξη του “Thessaloniki Food Festival” του Δήμου Θεσσαλονίκης, ώστε να προωθηθεί στο ευρύ κοινό η γαστρονομική κουλτούρα της πόλης μέσα από το αγαπημένο food project των ξενοδοχείων.
Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων βουλευτές της Θεσσαλονίκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Σπύρος Πέγκας, ο νέος Πρόεδρος της ΠΟΞ κ. Γρηγόρης Τάσιος και πολλοί άλλοι.
Στο περιθώριο της Philoxenia, το ΔΣ της ΕΞΘ συναντήθηκε με τον αρμόδιο Τομεάρχη Τουρισμού της ΝΔ κ. Μάνο Κόνσολα. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο ABC, συζητήθηκαν διεξοδικά τα προβλήματα και οι προοπτικές του τουρισμού της περιοχής.