Αρχική Αεροπορικά Νέα Ο δημιουργός της Bliss, της δημοφιλέστερης φωτογραφίας στον κόσμο, ετοίμασε την επόμενη...

Ο δημιουργός της Bliss, της δημοφιλέστερης φωτογραφίας στον κόσμο, ετοίμασε την επόμενη γενιά φωτογραφιών φόντου

Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, ο Charles (Chuck) ORear σταμάτησε με το αυτοκίνητό του κάπου στην άκρη στoν αυτοκινητόδρομο Sonoma για να τραβήξει μία από τις δημοφιλέστερες φωτογραφίες στον κόσμο – την Bliss – την προεπιλεγμένη ταπετσαρία επιφάνειας εργασίας του λειτουργικού συστήματος Microsoft Windows XP. Είκοσι ένα χρόνια αργότερα, η Lufthansa κυκλοφορεί τη συλλογή φωτογραφιών New Angles of America με την οποία ο Chuck παρουσιάζει την επόμενη γενιά εικόνων φόντου για οθόνες smartphones.

«Είμαι σχεδόν εβδομήντα έξι ετών και συνειδητοποιώ πόσο άλλαξε τη ζωή μου η φωτογραφία ” Bliss” της Microsoft. Ως ο φωτογράφος πίσω από τη φωτογραφία με τις περισσότερες προβολές στην ιστορία, έχω απολαύσει κάθε λεπτό της φήμης. Ομοίως, είμαι ενθουσιασμένος που δημιουργώ για τη Lufthansa μια συλλογή φωτογραφιών που θα αποτελούν συνέχεια της “Bliss” για smartphones, ώστε εκατομμύρια άνθρωποι να μπορούν να απολαμβάνουν τις λήψεις μου από άλλα όμορφα μέρη. Τα smartphones έχουν γίνει το κύριο εργαλείο που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να δουν νέες φωτογραφίες. Χαίρομαι που συμμετέχω σε ένα τέτοιο έργο», λέει ο Chuck O’Rear.

Η μεγάλη και επιτυχημένη καριέρα του O’Rears περιλαμβάνει αναρίθμητες αποστολές για το National Geographic και άλλα περιοδικά υψηλής κυκλοφορίας. Ωστόσο, το Bliss, το περίφημο καταπράσινο λιβάδι των Windows XP παραμένει το πιο γνωστό του επίτευγμα. Στην πραγματικότητα, το Bliss θεωρείται η φωτογραφία που έχουν δει οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο. «Η φωτογραφία Bliss σημαίνει για τη Microsoft περισσότερα από ό, τι θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε. Αυτή η φωτογραφία είναι από μόνη της ένα φαινόμενο μαζικής κουλτούρας- και ως εκ τούτου έχει τους δικούς της fans, όχι μόνο μέσα στην εταιρεία. Είναι χαρά μας να βλέπουμε τέτοιες πρωτοβουλίες όπως η συλλογή New Angles of America της Lufthansa», λέει η Anna Ström, Head of Experiential marketing της Microsoft Δυτικής Ευρώπης.

Η συλλογή ταπετσαριών New Angles of America για smartphones καλύπτει τρεις μοναδικούς προορισμούς στη Βόρεια Αμερική. Οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν τις φωτογραφίες δωρεάν από την ιστοσελίδα: newanglesofamerica.com.

Οι τοποθεσίες που απεικονίζονται στη συλλογή New Angles of America είναι:

  • MaroonBells (Κολοράντο)
  • Peek-A-Boo Slot (Γιούτα)
  • Whitepocket (Αριζόνα)

«Η Lufthansa θέλει να εμπνέει την καθημερινότητα των ανθρώπων με ταξίδια και αυτή η ενέργεια αποτυπώνει ακριβώς αυτή μας την επιθυμία», σημείωσε η Kristina Oestroem, Director Μarketing EMEA, του Oμίλου Lufthansa. «Το αμερικανικό τοπίο έχει τόσα πολλά όμορφα και γραφικά μέρη, που η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς ήταν να αποφασίσουμε ποιες θα ήταν οι τρεις τοποθεσίες που θα φωτογραφίζαμε. Με τον συνεργάτη μας τη United μπορούσαμε να ταξιδέψουμε εύκολα σε όλες αυτές τις όμορφες περιοχές που θέλουμε να ανακαλύψουν οι επιβάτες μας, και που τώρα θα γίνουν ακόμα περισσότερο γνωστές μέσα από τις εικόνες του Chuck».