Ανανεωμένο είναι το ενδιαφέρον των Γάλλων τουριστών για τη «Νύμφη του Ελληνικού Βορρά», όπως φάνηκε από τη συμμετοχή της ΄Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στη μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση του Παρισιού, την TOP RESA – IFTM 2017 (26-29 Σεπτεμβρίου 2017). Κουλτούρα και γαστρονομία είναι τα “ατού” του προορισμού που «κλέβουν την παράσταση» στα τουριστικά πακέτα που προωθούνται για τη Θεσσαλονίκη.
Η ΕΞΘ συμμετείχε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά με δικό της σταντ στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και στο πλαίσιο της παραμονής της στη γαλλική πρωτεύουσα είχε σημαντικές επαφές με τουριστικούς φορείς, επαγγελματίες του τουρισμού, διεθνείς tour operators, στελέχη αεροπορικών εταιρειών και δημοσιογράφους.
Η Θεσσαλονίκη, η περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και όλη η Ελλάδα γενικότερα ως προορισμός, παρουσιάζεται «ανεβασμένη» στα μάτια των Γάλλων και πολλοί έσπευσαν να το αποδώσουν στον απόηχο της πρόσφατης επίσκεψης του ζεύγους Μακρόν στη χώρα μας. Ειδικά όσον αφορά στη Θεσσαλονίκη, παρατηρείται άνοδος στις διανυκτερεύσεις Γάλλων στα ξενοδοχεία της πόλης και σε αυτό συνέβαλαν η ενίσχυση των απευθείας πτήσεων και η ασφάλεια του προορισμού, ενώ καθοριστικό ρόλο διαδραματίζουν οι συντονισμένες ενέργειες μάρκετινγκ της ΕΞΘ, προκειμένου να διεισδύσει περισσότερο στη συγκεκριμένη αγορά.
Στις B2B συναντήσεις με τους μεγαλύτερους τουριστικούς πράκτορες της Γαλλίας και σε μια σειρά σημαντικών επαφών με ταξιδιωτικούς πράκτορες που λειτουργούν ως DMC / Destination Management Company (αποκλειστικοί συνεργάτες Γάλλων ΤΟ’s για την προώθηση του προορισμού στη γαλλική αγορά), η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης έδωσε τον καλύτερο εαυτό της για να πείσει τους επαγγελματίες ότι ο προορισμός διαθέτει πολλά πλεονεκτήματα και δηλώνει ικανοποιημένη από τη συμμετοχή της στη φετινή Top Resa.
Ήδη, την περασμένη εβδομάδα φιλοξενήθηκαν στην πόλη μας εκπρόσωποι του γαλλικού Τύπου, ώστε να προετοιμάσουν άρθρα με αντικείμενο την προβολή της γαστρονομίας της Θεσσαλονίκης στο απαιτητικό γαλλικό κοινό και μάλιστα, μέσα από τις σελίδες ενός από τα πλέον έγκριτα περιοδικά της χώρας, το “REGAL”. Ταυτόχρονα, προγραμματίζεται για το Νοέμβριο ένα ακόμη ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) με συμμετοχή εκπροσώπων από τους μεγαλύτερους tour operators της χώρας.
Η τάση που επικρατεί στη διεθνή αγορά για επέκταση των τουριστικών πακέτων σε εναλλακτικούς προορισμούς, βρίσκει τη Θεσσαλονίκη αρκετά έτοιμη σε αυτό το κομμάτι, προσφέροντας στους Γάλλους επισκέπτες αυτά που επιθυμούν. Η γαλλική αγορά μπορεί να συμβάλλει στην αναβάθμιση του πελατειακού χάρτη για τα ξενοδοχεία της πόλης, καθώς οι ταξιδιώτες της είναι συνήθως μεσαίας και ανώτερης εισοδηματικής τάξης.
Η εξερεύνηση νέων προορισμών όπως είναι η Θεσσαλονίκη, αλλά και η προτίμηση των Γάλλων στο δίπτυχο κουλτούρα – γαστρονομία την καθιστούν ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό για εκείνους, ενώ η γεωγραφική θέση της πόλης τής επιτρέπει να δέχεται επισκέπτες που συνδυάζουν την παραμονή τους με εξορμήσεις σε κοντινές περιοχές ιστορικού ενδιαφέροντος, φυσιολατρίας και αναψυχής.
Πλέον οι tour operators εμφανίζονται περισσότερο δεκτικοί στο να εντάξουν τη Θεσσαλονίκη στα τουριστικά πακέτα τους, αλλά και όσοι ήδη «προωθούν» τον προορισμό, εμφανίζονται πρόθυμοι να επιμηκύνουν το μέσο όρο διαμονής στην πόλη.
Το σταντ της ΕΞΘ επισκέφθηκε μεταξύ άλλων η Υπουργός Τουρισμού κυρία Έλενα Κουντουρά, καθώς και η Προϊσταμένη του ΕΟΤ Γαλλίας κυρία Δήμητρα Βοζίκη.
Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κυρία Χρύσα Σαραβέλου.
Η ΕΞΘ ευχαριστεί την Aegean Airlines – κύριο χορηγό αερομεταφορών – για τη διάθεση των εισιτήριων, στο πλαίσιο των απευθείας πτήσεων που πραγματοποιεί.