Με σλόγκαν, “Ios: A place to be young. No matter if you are not!”, το τηλεοπτικό σποτ της εκπομπής “Destinos Del Μundo” συστήνει την “ανερχόμενη δύναμη των Κυκλάδων” στη διεθνή αγορά των 22.000.000 τηλεθεατών με υψηλή κατά κεφαλή δαπάνη, ποιοτικά ενδιαφέροντα και μεγάλη ταξιδιωτική συχνότητα που ταξιδεύουν από την Κεντρική και Νότια Αμερική όπως Μεξικό, Κολομβία, Βενεζουέλα, Περού, Παναμά, Ελ Σαλβαδόρ, τις μεγαλύτερες πολιτείες των ΗΠΑ όπως Νέα Υόρκη, και Ιλινόις (Σικάγο) καθώς και από Ισπανία και Πορτογαλία. Ήδη από τα πρώτα πλάνα του video, αποκαλύπτεται το εύρος των εναλλακτικών επιλογών που προσφέρονται στην Ίο, από τα θαλάσσια σπορ που φαίνεται να απολαμβάνει η δημοφιλής και λαμπερή παρουσιάστρια Anette Asbun, μέχρι τις βόλτες στα γραφικά σοκάκια, τα κοκτέιλ με θέα το ηλιοβασίλεμα, τη διασκέδαση στα φημισμένα μπαρ και την τοπική κουζίνα.
Το video spot θα εξυπηρετήσει δύο διαφορετικούς στόχους, αφενός την ανάδειξη του προορισμού με αλλεπάλληλες τηλεοπτικές μεταδόσεις και προβολή σε ισχυρά κοινωνικά μέσα δικτύωσης με εκατοντάδες χιλιάδες φίλους και αφετέρου την ανακοίνωση του επεισοδίου της εκπομπής για την Ίο που θα προβληθεί το επόμενο διάστημα.
Η συστηματική προώθηση της Ίου με στοχευμένες ενέργειες που επικεντρώνονται στην ποιοτική διάσταση του προορισμού αποδίδει καρπούς”, σχολιάζει η Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Ιητών κυρία Άντζελα Φάκου, που σε συνεννόηση με τους επαγγελματίες και την εταιρία Τουριστικού Consulting Re:make υλοποιεί εξειδικευμένο πρόγραμμα προβολής.