Αρχική Αεροπορικά Νέα Το 93% των πελατών της Ryanair δηλώνει ικανοποιημένο από την πτήση του

Το 93% των πελατών της Ryanair δηλώνει ικανοποιημένο από την πτήση του

H Ryanair, δημοσίευσε τη Πέμπτη 6 Ιουλίου τα στατιστικά στοιχεία της υπηρεσίας ‘Rate My Flight’, σύμφωνα με τα οποία το 93% των πελατών τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο του 2017 έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του.

Ειδικότερα, περισσότεροι από 150,000 πελάτες χρησιμοποίησαν την υπηρεσία ‘Rate My Flight’ τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο μέσω του Ryanair app, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, από την ευγένεια του προσωπικού, ως τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Αποδεκτή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Άριστη.

Το 93% των ερωτηθέντων αξιολογήσανε το ταξίδι τους ως Άριστο/Πολύ Καλό/Καλό’, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (87%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (93%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (81%).

Το ‘Rate My Flight’ είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά μέσω του Ryanair app, διαθέσιμο σε iTunes και Google Play.

Κατηγορία Άριστη/Πολύ Καλή/ Καλή Άριστη Πολύ Καλή Καλή Μέτρια Αποδεκτή
Συνολική Εμπειρία 93% 48% 32% 13% 4% 3%
Επιβίβαση 87% 44% 27% 16% 7% 6%
Ευγένεια πληρώματος 95% 59% 26% 10% 3% 2%
Υπηρεσίες εν ώρα πτήσης 93% 51% 28% 14% 4% 3%
Ποικιλία φαγητών και ποτών 81% 33% 21% 27% 9% 10%

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“Το Rate My Flight επιτρέπει στους πελάτες μας να πραγματοποιούν άμεση αξιολόγηση της πτήσης τους μέσω του Ryanair app από την ώρα προσγείωσης. Με το 93% των 150,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι με την πτήση τους τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, μπορούνε να κατεβάσουνε την εφαρμογή της Ryanair, και να ενεργοποιήσουνε τις ειδοποίησες ώστε να λάβουν το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους.”