Στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων παρουσίασαν επιτυχημένα παραδείγματα αλληλεπίδρασης με τους χρήστες στα πλαίσια του «οικοσυστήματος» που προσφέρει η κορυφαία εφαρμογή επικοινωνίας
Το Viber, μια από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων με περισσότερους από 800 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει εξελιχθεί σε μια πολυεπίπεδη και δυναμική πλατφόρμα που καλύπτει αποτελεσματικά τις ανάγκες των δυναμικά αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων στη σύγχρονη ελληνική αγορά. Έχοντας ήδη παγιωθεί από τους χρήστες, ως η αγαπημένη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων στη χώρα, η Viber έκανε ένα σημαντικό βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας τα νέα της εργαλεία για επιχειρήσεις σε στελέχη καινοτόμων ελληνικών επιχειρήσεων που επιθυμούν να υιοθετήσουν τις τελευταίες πρακτικές στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Σε εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στον εκθεσιακό χώρο «Innovathens – Kόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων», η Viber παρουσίασε με επιτυχία το ολοκληρωμένο ψηφιακό «οικοσύστημα» της τόσο για φορητές συσκευές, όσο και για υπολογιστές: από την έξυπνη χρήση της τελευταίας έκδοσης των δημοφιλέστερων εργαλείων επικοινωνίας που διαθέτει, όπως τα Viber Stickers (που πλέον διατίθενται με animation ή rich media), τις διαφημίσεις εντός της εφαρμογής, την προβολή του περιεχομένου των Δημόσιων Συνομιλιών, την ποικίλη χρήση των Δημόσιων Λογαριασμών Viber και τα ενσωματωμένα bots συνομιλιών, μέχρι και τα ενσωματωμένα σε αυτήν εργαλεία E-commerce.
Προκειμένου να επιδείξουν τον τρόπο με τον οποίο οι νέες φιλικές προς τις επιχειρήσεις λειτουργίες της Viber άλλαξαν τον χάρτη του ελληνικού «ψηφιακού οικοσυστήματος», επιλεγμένες πρωτοποριακές στον χώρο της τεχνολογίας εταιρείες στην Ελλάδα παρουσίασαν τις (εντός της εφαρμογής – in-app) Viber λύσεις τους σε στελέχη επιχειρήσεων, εκπροσώπους του Τύπου και ειδικούς στον τομέα της Πληροφορικής που συμμετείχαν στην εκδήλωση. Ειδικότερα, τους Δημόσιους Λογαριασμούς και τις Bot εφαρμογές τους στη Viber παρουσίασαν οι εταιρείες: DPG Digital Media Group, KAE Παναθηναϊκός Superfoods, PizzaFan, Akazoo, καθώς και οι εταιρείες Πληροφορικής Connecto και Infolysis, αποδεικνύοντας ότι η έγκαιρη υιοθέτηση λύσεων τεχνολογίας αιχμής μέσα από το Viber μπορεί να αποφέρει ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις.
«Ως πρωτοπόροι στο χώρο ανταλλαγής μηνυμάτων εστιάζουμε πάντα στην προώθηση πελατοκεντρικών καινοτομιών στην αγορά. Οι νέες λειτουργίες και υπηρεσίες του Viber δίνουν τη δυνατότητα στα brands να διευρύνουν την επικοινωνία τους με έναν τρόπο γρήγορο, ασφαλή, πλούσιο σε περιεχόμενο, διαδραστικό και φιλικό προς τον χρήστη. Τα σημαντικά αποτελέσματα που έχουμε ήδη πετύχει σε συνεργασία με εξελισσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις, προσφέρουν σε αυτές σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά που δραστηριοποιούνται», δήλωσε ο κ. Atanas Raykov, Διευθυντής, Business Development CIS & CEE, της Viber.
«Ως βασική λειτουργία αυτού του συστήματος για επιχειρήσεις, η Viber παρουσίασε την τεχνολογία των Chat Bots που ενσωματώνεται στην πλατφόρμα των Δημόσιων Λογαριασμών της – ένα ψηφιακό αυτοματοποιημένο εργαλείο επικοινωνίας που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών και τους προσφέρει τη δυνατότητα να αναζητούν πληροφορίες ή να πραγματοποιούν παραγγελίες, να διασκεδάζουν, ακόμα και να συμμετέχουν ενεργά σε δημόσιους διαγωνισμούς και ενέργειες μάρκετινγκ μέσα από την εφαρμογή του Viber. Σε συνδυασμό με τα εργαλεία αύξησης κοινού, όπως τα sticker packs και οι στοχευμένες διαφημίσεις μετά το τέλος μιας Viber κλήσης, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα», δήλωσε στο τέλος της ομιλίας του ο κ. Raykov.