Iκανοποιημένο από την πτήση του έμεινε, το 92% των πελατών της Ryanair, που χρησιμοποίησε την υπηρεσία τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2017, σύμφωνα με τα τα στατιστικά στοιχεία τριμήνου της υπηρεσίας ‘Rate My Flight’, τα οποία δημοσίευσε η αεροπορική εταιρεία.
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 300,000 πελάτες χρησιμοποίησαν την υπηρεσία ‘Rate My Flight’ τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο μέσω του Ryanair app, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, από την ευγένεια του προσωπικού, ως τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Πολύ Κακή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Πολύ Καλή.
Το 92% των ερωτηθέντων αξιολογήσανε το ταξίδι τους ως ‘Άριστο/Πολύ Καλό/Καλό’, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (86%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (93%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (82%).
Το ‘Rate My Flight’είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά μέσω του Ryanair app, διαθέσιμο σε iTunes και Google Play.