“Ελλάδα προορισμός 365 ημέρες – ο ρόλος της αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης”, ήταν το θέμα της ημερίδας του Υπουργείου Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στην Αθήνα, με κεντρικό ομιλητή τον Taleb Rifai, Γενικό Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.
Η Ομοσπονδία FedHATTA, δια στόματος Λύσανδρου Τσιλίδη, παρουσίασε το θέμα «Δημιουργία τουριστικών προϊόντων στην Ελλάδα». Με την ευκαιρία, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας περιέγραψε την μοναδικότητα της Ελλάδας ως προορισμού και την δυνατότητα να μπορεί να φιλοξενήσει τουρισμό δώδεκα μηνών, καθώς μπορεί να ικανοποιήσει κάθε κατηγορία ταξιδιώτη.
Η ομιλία του κου Τσιλίδη επικεντρώθηκε στην δυνατότητα των τουριστικών γραφείων της χώρας να δημιουργήσουν θεματικές τουριστικές υπηρεσίες, που να ανταποκρίνονται στις αναζητήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών και να ικανοποιούν τα ειδικά ενδιαφέροντά τους.
Στο περιθώριο της εκδήλωσης δόθηκε η δυνατότητα κατ’ ιδίαν συζήτησης με τον κο Rifai, ο οποίος ζήτησε περισσότερες πληροφορίες, συγχαίροντας παράλληλα την Ομοσπονδία για την στρατηγική που αναλύθηκε στην παρουσίαση. Ο κος Τσιλίδης ενημέρωσε τον κο Rifai και για την πρωτοβουλία της FedHATTA να προχωρήσει σε συνεργασία μεταξύ των αντίστοιχων φορέων και επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου των κρατών της Ανατολικής Μεσογείου (Ελλάδα, Αίγυπτος, Ισραήλ, Κύπρος, Ιορδανία, Λίβανος). Ο κος Rifai έδειξε ιδιαίτερα ικανοποιημένος, δηλώνοντας ότι θα σταθεί αρωγός και θα παρακολουθεί την πρόοδο των συνεργειών.
Από πλευράς διοργάνωσης, η ημερίδα ήταν ιδιαίτερα σημαντική – το κύριο θέμα όμως, το οποίο η Ομοσπονδία έχει ως στόχο να αναδείξει, είναι ο κεντρικός ρόλος των τουριστικών γραφείων της χώρας, στο να δημιουργήσουν μια εμπειρία ζωής για κάθε ταξιδιώτη. Τα τουριστικά γραφεία διαθέτουν τεχνογνωσία και ευρηματικότητα, και είναι οι ενδεδειγμένοι πρεσβευτές των σύγχρονων δυνατοτήτων της τουριστικής Ελλάδας.
Όπως δήλωσε ο κος Τσιλίδης: «Τα ταξίδια και οι διακοπές θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με το ίδιο αίσθημα ευθύνης, από τους καταναλωτές και την Πολιτεία, με το οποίο θα αντιμετώπιζαν οποιαδήποτε άλλη σοβαρή επιλογή ή απόφασή τους. Από την πλευρά μας, ως κλάδος, οφείλουμε η εμπειρία αυτή να έχει ποιοτικά και ανταποδοτικά χαρακτηριστικά, ειδικά στην εποχή οικονομικής δυσχέρειας, που αντιμετωπίζει η Ευρώπη και ο κόσμος».