Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά 2ο Συνέδριο Τουρισμού – Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας

2ο Συνέδριο Τουρισμού – Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας

Τα πέντε διμερή Επιμελητήρια, το Ελληνο-Αμερικανικό, Ελληνο-Βρετανικό, Ελληνο-Γαλλικό, Ελληνο-Γερμανικό και το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, διοργανώνουν το 2ο Συνέδριο Τουρισμού, στις 27 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη, στο συνεδριακό κέντρο “Ιωάννης Βελλίδης” αίθουσά “Αλέξανδρος” με θέμα:
 
Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας
 
Το 2ο Συνέδριο πραγματοποιείται σε μια ιδιαιτέρως κρίσιμη περίοδο όπου σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, παρατηρείται σημαντική μείωση στα τουριστικά έσοδα, παρά την αύξηση του αριθμού επισκεπτών και την ευνοϊκή διεθνή συγκυρία. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει τα όρια του παρόντος μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης καθώς η μείωση τιμών δεν επιφέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα στην οικονομία. Καθίσταται πλέον σαφές ότι η χώρα οφείλει να προσαρμόσει το τουριστικό της προϊόν ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός έντονα διαφοροποιημένουκοινού με σταθερή παράμετρο την υψηλήπροστιθέμενη αξία. Απαραίτητο εργαλείο για να συντελεστεί αυτή η προσαρμογή αποτελεί η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, στις οποίες οι σύγχρονοι τουρίστες καταφεύγουν ολοένα και περισσότερο για ενημέρωση και επιλογή προορισμού.

Στο πλαίσιο αυτό τα 5 διμερή Επιμελητήρια δίνουν συνέχεια στην άκρως επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση και ανταποκρίνονται στο αίτημα της τοπικής αγοράς για μια υψηλού επιπέδου, ποιοτική εκδήλωση με στόχο τη διεύρυνση και εμβάθυνση του τουριστικού προϊόντος μέσω μεταφοράς τεχνογνωσίας και ανάδειξης βέλτιστων πρακτικών.

Πιο συγκεκριμένα, οι εργασίες του συνεδρίου θα καλύψουν κρίσιμες επίκαιρες ενότητες θεμάτων όπως: Τουρισμός Ποιότητας: αναβαθμίζοντας το σύνολο της τουριστικής εμπειρίας, Πέρα από «ήλιο-θάλασσα»: τουρισμός υγείας & ευεξίας,  Τεχνολογία και Τουρισμός: µια άρρηκτη σχέση, και Προκλήσεις της σύγχρονης τουριστικής αγοράς. Παράλληλα θα εξεταστούν τρόποι εκμετάλλευσης των νέων τεχνολογιών με στόχο τόσο την προαγωγή του τοπικού τουριστικού προϊόντος, όσο και την ενίσχυση της κερδοφορίας και ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.