Η πολιτιστική διαδρομή «από την Αμφίπολη στον Άθωνα» ωριμάζει τις συνθήκες προσέλκυσης Γάλλων στην Ανατολική Χαλκιδική
Το πολιτιστικό τόξο που συνδέει την ιστορική Αμφίπολη με την Αθωνική Πολιτεία παρουσιάσθηκε για μία ακόμη φορά σε γαλλικά τουριστικά γραφεία ως καταγεγραμμένο τουριστικό προϊόν, προκειμένου να ενισχυθεί η προωθητική καμπάνια του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού αλλά και η θέση της Ανατολικής Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού στη Γαλλία.
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στο Παρίσι μέσω D2D προγράμματος επτά (7) επαγγελματικών συναντήσεων, το οποίο οργάνωσε και επιμελήθηκε με εξαιρετική επιτυχία το γραφείο Ε.Ο.Τ. Γαλλίας.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης οι Γάλλοι κλαδικοί επιχειρηματίες ταξίδεψαν νοερά στη μακεδονική γη, παρατηρώντας το φωτογραφικό υλικό, εξετάζοντας τις ηλεκτρονικές παρουσιάσεις και απολαμβάνοντας τις οπτικο-ακουστικές προβολές. Η εμπνευσμένη δραστηριότητα φαίνεται ότι κέντρισε το ενδιαφέρον της γαλλικής τουριστικής αγοράς, δεδομένου ότι οι περισσότεροι από τους συνομιλητές αναμένεται να ακολουθήσουν την εν λόγω διαδρομή στις αρχές του επόμενου Μάϊου μέσω συμμετοχής τους σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για τη Γαλλία και το Βέλγιο ταξίδι εξοικείωσης, το οποίο εναλλάσσει την περιήγηση ανάμεσα στην ιστορία και το φυσικό τοπίο.
Τους επόμενους μήνες η καμπάνια αναμένεται να ενισχυθεί από τα social media του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Επιπρόσθετα, Γάλλοι εκπρόσωποι Τύπου αναμένονται τον επόμενο Μάιο στην περιοχή, προκειμένου να παρακολουθήσουν δραστηριότητες της εβδομαδιαίας θεματικής ενότητας του KOUZINA 2017 με τίτλο «η θαλασσινή κουζίνα» και να αποτυπώσουν τις εντυπώσεις τους σε έντυπες και περιοδικές γαλλικές εκδόσεις.
«Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε» δηλώνει ο αντιπρόεδρος Δ.Σ. του Οργανισμού, Γιάννης Γερούκης, «είναι ο επαγγελματικός σχεδιασμός που διέπει κάθε μας δραστηριότητα. Η προώθηση του προορισμού στους ευρωπαίους επαγγελματίες συνοδεύεται πάντα από παράθεση προτάσεων και ολοκληρωμένων τουριστικών πακέτων, τα οποία σχεδιάσθηκαν από εμάς και τα τουριστικά γραφεία – μέλη μας με βάση τις ανάγκες της τοπικής τουριστικής κοινωνίας αλλά και της ξενοδοχειακής οικογένειας. Έτσι κάθε αγορά μελετάται και αντιμετωπίζεται πάντα ξεχωριστά, ώστε η απόδοση της προσπάθειας να είναι ισομερής, διαρκής, στοχευμένη και απόλυτα εξασφαλισμένη».