Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά MEDITERRANEAN PANORAMA – Η μοναδική έκθεση τουρισμού στην Σουηδία!

MEDITERRANEAN PANORAMA – Η μοναδική έκθεση τουρισμού στην Σουηδία!

    •    Η εξέλιξη της GREKLAND PANORAMA στην Στοκχόλμη, σε MEDITERRANEAN PANORAMA τον Μάρτιο 2017, ως το μοναδικό επιτυχημένο εκθεσιακό μοντέλο για την προώθηση του τουρισμού, του πολιτισμού και της γαστρονομίας

Η πρώτη έκθεση Mediterranean Panorama διοργανώνεται από την North Events στις 17-19 Μάρτιου του 2017 και αναμένεται να αποτελέσει την μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στη Σουηδία αλλά και μία από τις μεγαλύτερες και πιο δυναμικές στη Σκανδιναβική αγορά.

Η Mediterranean Panorama θα αναπτυχθεί σε χώρο 8.000 τ.μ. στο Εκθεσιακό Κέντρο της Στοκχόλμης  Stockholmsmässan,  θα ενσωματώσει και θα μετεξελίξει την Grekland Panorama, την έκθεση αποκλειστικά για την Ελλάδα, η οποία ανέτρεψε τα εκθεσιακά δεδομένα στη Σουηδία και κατέγραψε μεγάλη επιτυχία, τα τελευταία τρία χρόνια με περισσότερους από 11.000 επισκέπτες.
Η Mediterranean Panorama θα έχει ως κεντρικό πυλώνα την Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα θα προβάλλει δυναμικά σειρά όλων των τουριστικών προορισμών της Μεσογείου – μεταξύ των οποίων έχουν ήδη βεβαιώσει το ενδιαφέρον τους η Κροατία, η Μάλτα, η Πορτογαλία, η Κύπρος, η Τυνησία, το Ισραήλ και η Τουρκία, αλλά και όλοι οι προορισμοί της Μεσογείου οι οποίοι έχουν ενθουσιαστεί με τη φιλοσοφία της έκθεσης, όπως διοργανώνεται τα τελευταία έτη για την Ελλάδα. Αντίστοιχα η νέα έκθεση υποστηρίζεται δυναμικά από όλους τους μεγάλους Tour Operators της Σκανδιναβίας οι οποίοι θα συμμετέχουν με περίπτερα και πολλαπλές εκδηλώσεις και προσφορές για το κοινό.

«Με τη Σουηδική αγορά να έχει μείνει χωρίς μεγάλη διεθνή τουριστική έκθεση και ύστερα από τις παροτρύνσεις των Tour Operators αλλά και το ενδιαφέρον και άλλων Μεσογειακών προορισμών, η North Events αξιοποιεί τη μεγάλη αυτή επιχειρηματική ευκαιρία και επιχειρεί να καλύψει στρατηγικά αυτό το «κενό», συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και τα ειδικά χαρακτηριστικά του Grekland Panorama, με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της αγοράς, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ – ΜΕ ΤΗΝ 4η GREKLAND PANORAMA – ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΗΓΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟ.» σχολιάζει σχετικά ο Γενικός Διευθυντής της North Events Λεωνίδας Μπαμπάνης.

Η ημέρα των επαγγελματιών, 17 Μαρτίου 2017, θα πλαισιωθεί από σημαντικές δράσεις για τον κλάδο του τουρισμού, όπως το Συνέδριο της FEE, International Year of Sustainable Tourism Development: Το 2017 έχει κηρυχθεί από τα Ηνωμένα Έθνη και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ως Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης. Στο παραπάνω πλαίσιο η εταιρία North Events σε συνεργασία με την FEE (Foundation for Environmental Education) και την ΕΕΠΦ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης) η οποία είναι ο εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Greek Key και Blue Flags, διοργανώνουν το πρώτο Συνέδριο για την Ελλάδα, και τις Μεσογειακές χώρες στο πλαίσιο του οποίου θα αναδειχθούν οι πράσινες πρακτικές στον κλάδο του τουρισμού.

Επιπλέον την ημέρα των επαγγελματιών θα πραγματοποιηθεί το 1ο Συνέδριο της UNESCO για την Μεσογειακή Διατροφή. Αναλυτικότερα η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα της UNESCO, και όπου η North Events έχει υπογράψει ένα σημαντικό μνημόνιο συνεργασίας με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO με στόχο την ευαισθητοποίηση και την προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας – υλική και άυλη – και τον φυσικό της πλούτο. Στο πλαίσιο της προώθησης της Ελλάδας ως προορισμός για επισκέπτες υψηλού επιπέδου, διοργανώνεται το παραπάνω συνέδριο για την Μεσογειακή Διατροφή, ως αναπόσπαστο μέρος της πολιτιστικής κληρονομιάς κάθε προορισμού.

Για τις ημέρες του κοινού, 18-19 Μαρτίου 2017, ανακοινώνεται επίσης το Mediterranean Food Village το οποίο θα φιλοξενήσει επιχειρήσεις από τον κλάδο των εξαγωγών – αλλά και τοπικές επιχειρήσεις της Σουηδίας (εισαγωγείς/ διανομείς/ σημεία πώλησης), με στόχο την ανάδειξη τοπικών προϊόντων και την προώθησή τους στο Σουηδικό κοινό. Στο Mediterranean Food Village θα διοργανωθούν επίσης ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις, γευσιγνωσίες και πλούσια δρώμενα για τους επισκέπτες, ενώ παράλληλα θα υπάρχει και η δυνατότητα απευθείας πώλησης προϊόντων για την γνωριμία τους με το κοινό.