Στο πλαίσιο των δράσεων του ΕΟΤ, με στόχο την προβολή της Αθήνας ως προορισμού city break, το Γραφείο ΕΟΤ-Κάτω Χωρών διοργάνωσε Β2Β workshop, την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου 2016, στην Ολλανδία με προσκεκλημένους 100 Ολλανδούς τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.
Με την έναρξη απευθείας πτήσης της Aegean Airlines από το Άμστερνταμ, τον Μάιο του 2016, και την διατήρηση της πτήσης καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους, η Αθήνα έχει όλες τις προϋποθέσεις τοποθέτησης του προορισμού στη συνείδηση των Ολλανδών για την επιλογή της ως ευρωπαϊκής πρωτεύουσας για διακοπές city break.
Η εκδήλωση είχε στόχο την ενδυνάμωση της εικόνας της Αθήνας, ως προορισμού city-break στο ολλανδικό ευρύ κοινό, μέσω της ενημέρωσης εκπροσώπων των media, bloggers και influencers. Παράλληλα, ήταν μια ευκαιρία αποτελεσματικότερης προώθησης του τουριστικού προϊόντος στους επαγγελματίες της ολλανδικής αγοράς με κατ’ ιδίαν B2B συναντήσεις.
Η παρουσίαση έγινε από την εκπρόσωπο της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών με ιδιαίτερη επισήμανση στην διαφημιστική καμπάνια “This is Athens!”. Συμμετείχαν τουριστικοί πράκτορες από την Αθήνα: La Greca και Amoratis travel, σε συνεργασία με την HATTA, καθώς και τα αθηναϊκά ξενοδοχεία Electra Metropolis, Grecotel, King George και Cocomat που προσέφεραν φιλοξενίες στους παρευρισκόμενους.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε στον πολυχώρο Vork en Mes, του ελληνικής καταγωγής σεφ, Jonathan Karpathios, προκειμένου να προβληθεί και η γαστρονομική ποιοτική κουζίνα, με ελληνικά προϊόντα.