Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Το Viber παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Public Accounts για επιχειρήσεις

Το Viber παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Public Accounts για επιχειρήσεις

Το Viber παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Public Accounts για επιχειρήσεις και εμπορικά σήματα που επιθυμούν να αλληλεπιδρούν με το διεθνές κοινό τους

Η νέα λύση του Viber για τις επιχειρήσεις θα διευκολύνει εταιρείες κάθε μεγέθους να προσαρμόζουν τον τρόπο επικοινωνίας με τους υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες τους

To Viber, μία από τις κορυφαίες παγκοσμίως εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, ανακοινώνει σήμερα τη νέα υπηρεσία ‘Public Accounts’ που θα επιτρέπει σε επιχειρήσεις, δημοφιλή εμπορικά σήματα και δημόσια πρόσωπα να αλληλεπιδρούν σε προσωπικό επίπεδο, εύκολα και αδιάλειπτα με τους περισσότερους από 800 εκ. μοναδικούς εγγεγραμμένους χρήστες της εφαρμογής ανά την υφήλιο.
 
Μέσω των “Public Accounts” το Viber θα προσφέρει πλέον τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις, δημοφιλή εμπορικά σήματα και δημόσια πρόσωπα να επικοινωνούν αμφίδρομα με το κοινό τους μέσω μιας εύχρηστης πλατφόρμας που συγκεντρώνει ποικίλα εργαλεία 1-on-1 chat (προσωπικής συνομιλίας) ή δημόσιας αναμετάδοσης.

«Μέχρι τώρα εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Viber για να επικοινωνούν δωρεάν και με ασφάλεια με τους φίλους, την οικογένεια και το επαγγελματικό τους περιβάλλον. Σήμερα λανσάρουμε ένα νέο κανάλι με το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να αλληλεπιδρούν και με τις επιχειρήσεις», δήλωσε ο Michael Shmilov, Γενικός Διοικητικός Διευθυντής (COO) της Viber. Το πρώτο σετ εργαλείων της νέας υπηρεσίας θα δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν το κοινό τους στο Viber με μηνύματα και μέσω μιας εμπλουτισμένης διεπαφής χρήστη που μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Πώς λειτουργεί
Ως ένα κανάλι επικοινωνίας που ενθαρρύνει την αμφίδρομη επικοινωνία και την προσωπική επαφή, τα Public Accounts μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα τμήματα πωλήσεων, marketing και τεχνικής υποστήριξης των εταιρειών για ανακοινώσεις και κάθε είδους ενημερώσεις.

Mε τη δημιουργία ενός Public Account, οι διαχειριστές και συμμετέχοντες αποκτούν τα εργαλεία για μια εύκολη, άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία με το κοινό, δίνοντας έτσι ζωή στο ίδιο το brand. Η νέα υπηρεσία περιλαμβάνει τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων προς τους followers με διάφορους τρόπους, όπως μέσω ενός υπάρχοντος αυτοματοποιημένου συστήματος Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) της εταιρείας, μέσω άμεσων μηνυμάτων (1on1 chats) ή με τη χρήση chatbots (ψηφιακών ρομπότ αυτόματης επικοινωνίας). Επιπλέον, οι Δημόσιοι Λογαριασμοί (Public Accounts) παρέχουν τα εξής εργαλεία:  
Εργαλεία αναζήτησης για την εύκολη εύρεση επιχειρήσεων
Άμεση ενσωμάτωση μέσω της Διεπαφής Προγραμματισμού Εφαρμογών (ΑΡΙ) του Viber
Ευρύτερη επικοινωνία μέσω της πλατφόρμας Δημόσιων Συνομιλιών (Public Chats)

Από σήμερα η υπηρεσία των Public Accounts (Δημόσιων Λογαριασμών) είναι διαθέσιμη διεθνώς, με πρώτους συνεργάτες τις εταιρείες The Huffington Post, Yandex και The Weather channel, που θα παρουσιάσουν σύντομα τα κανάλια επικοινωνίας τους.